Flascher
W C-4 silnik krokowy faktycznie siedzi w filtrze powietrza, ale mowa jest o B-4 tam jest on na wierzchu
brendy_1
1 Jaką masz instalacje I, II, IV generacje ( na srobke z komputerkiem, czy sekwencje ) bo jesli nie masz sekwencji, to potencjometr połozenia przepustnicy i przepływomierz powietrza nie ma nic wspolnego z instalacją LPG.
2. Jesli silnik ma takie same problemy na benzynie, to proponuję odłączyc instalacje LPG na jakiś czas i zająć się doprowadzeniem instalacji benzynowej do ładu ( albo wywalić ją w cholere i jezdzić tylko na LPG ) a pożniej zabrać się za LPG.
Najpierw poszukaj mozliwych nieszczelności w dolocie, bo jak będzie ssał lewe powietrze, to nigdy auto nie będzie poprawnie jezdzić, ani na benzynie, ani na gazie.
3 Jesli silnik pracuje poprawnie na benzynie a te cuda dzieją się tylko na gazie a masz instalacje I lub II generacji, to zrob jak pisze przedmowca, pokombinuj z mikserem ( w tych silnikach mikser mozna wkładac miedzy filtr powietrza a przepływomierz, albo na przepustnice w zalezności gdzie lepiej sie sprawdza ) Przyjrzyj się tez samemu reduktorowi moze potrzebna jest juz regeneracja.
Tak, czy inaczej przydała by się wizyta u dobrego gazownika.