przemekk74 napisał(a):
przeladowanie v6tdi w dole nawet przy seryjnych dawkach paliwa to norma. Twoje do 3tys sa zdecydowanie podwyzszone
I stąd właśnie wiadomo, że katalizator jest całkowicie drożny, gdyż układ dolotowy to nie jest dętka, którą można trwale napompować do oczekiwanej wartości . Tutaj potrzeba jak najwięcej spalin, które non-stop napędzając wirnik turbiny utrzymają owe "przeładowanie" wraz ze wzrastającymi obrotami wału korbwego.
Proste jak kawałek drutu w kieszeni ale jak długo plujący na mnie nienawiścią teoretyk meszrum będzie przeinaczał kazdą moją (nawet najprostszą) wypowiedź - tak długo wyprowadzonych na manowce "Argich" - niestety będzie coraz więcej.
Oto przykład pierwszy z brzegu jak wwym. internauta walczy z prawdą:
Piotruś napisał(a):
2. Poczytaj na forum (lub podjedź do dobrego fachowca) i zajmij się sprawdzeniem/czyszczeniem instalacji podciśnienia zaworków N75 i N18
meszrum napisał(a):
poza tym, porady typu podjedź do dobego fachowca są na poziomie for gazety/wp/onetu i nie ma dla takowych miejsca na AKP.
Uzupełniajaco :
Brak prawidłowego ciśnienia "po przeładowaniu" jest skutkiem wytartych mechanicznie elementów zmiennej geometrii łopateki dlatego turbinę należy sprawdzić i zreperować w specjalistycznym zakładzie (bo nie chce mi się wierzyć żeby wystarczyło tylko doszczelnić czy wysprzątać w podciśnieniach sterujących) ... .
Miałem się już nie odzywać ale żal patrzeć Kolego Argi jak stajesz się kolejną ofiarą kipiącego od nienawiści meszruma, co zamiast zbliżać Cię do szybkiego pozbycia się kłopotów - działa dokładnie na odwrót ... .
A gdybyś trochę bardziej zagłębił się w archiwum AKP wiedziałbyś, że kiedy czegoś nie jestem pewien - wtedy o tym głośno i wyraźnie informuję ... .
PS:
Do odpięcia katalizatora potrzebujesz conajmniej trzech nakrętek samokontrujacych i nowej uszczelki. Żeby "zabawa" miała sens wydech musiałbyś odpiąć przed kataliztorem wstępnym.
Na wszelki wypadek przygotuj sobie conajmniej dwie zapasowe szpilki (te wkręcane do turbo).