Układ podciśnienia sterującego jest drożny, szczelny i żywiołowo reaguje na żądanie ECU (szczególnie wyraźnie widać to w 003 nastawy podstawowe) ... .
Odzyskanie doładowania nie jest możliwe bez podmiany/wymiany przepływomierza - co bardzo wyraźnie widać w dynamicznym logowaniu 010 i 011 (nawet przy lekkim OB przepływomierz wskazuje tylko 2/3 "zwyczajowej" masy powietrza !!!).
Oczywiście - gdyby po i tak bezwględnie koniecznej wymainie/podmiance przepływki doładowanie nie wróciło - wówczas należy zająć się np. gruchą na turbinie, zaworkiem N75 i w razie kolejnych niepowodzeń - sprawdzeniem katalizatora.
Jednak powtarzam - dopóki przepłyka nie żyje - szkoda czasu na jakiekolwiek inne czynności i grzebanie w całkiem szczelnej i drożnej instalacji podciśnienia.
Niesprawne podciśnienia widać tutaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... na#1262119
/całość kuriozalnego topika:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight= /
u Ciebie Krzysztofie problem tego typu nie występuje, a bez sprawnej przepływki doładowania nie odzyskasz żadnym innym sposobem
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)
.
Zgodzę się natomiast z "teorią", że nieszczelność układu dolotowego również może spowodować podobną sytuacje - no ale to raczej usłyszałbyś od razu (bo syczy jak cholera).
PS OT: Oczywiście niektórzy internauci zrobią teraz wszystko, żeby dla zasady zdyskredytować moją diagnozę ale to już Twój wybór, z czyich porad zechcesz korzystać.