.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 10:42:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1.8 T[2001]A4 Glosna praca zaworow po wymianie oleju ?
PostNapisane: 11.maja.2009 20:05:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2008 22:24:01
Posty: 129
Lokalizacja: LONDON/ Szczecinek/
Chcialbym poprosic o pomoc w imieniu mojego kolegi ma problem z jego AUDI A4 2001 1.8T wczoraj po wymianie oleju na wolnych obrotach slychac jak glosno pracuja zawory po dodaniu gazu klekot znika objawy sa takie jakby hydrauliki sie uszkodzil co moze byc przyczyna tej glosnej pracy zaraz po wymianie oleju chce dodac ze olej jest ten sam co poprzedni CASTROL 5W-40 od czego zaczac ? Prosze o jakies sugestje moze cos da sie zrobic z gory dziekuje za pomoc!! :peace:

_________________
A6 AWX 2002 WV VENTO BMW 318 I WV PASSAT 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2009 06:21:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Może to pora zmienić na 10W-40, a może olej był z niepewnego źródła? Rozumiem, że wymieniony razem z filtrem? Poziom też sprawdzany? Przypomnę tylko, że poziom sprawdzamy co najmniej 15min po wyłączeniu silnika na równej powierzchni.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2009 10:26:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Wystarczy 5minut ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2009 18:32:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2008 22:24:01
Posty: 129
Lokalizacja: LONDON/ Szczecinek/
DZIEKI ZA ODPOWIEDZI KOLEGA BYL NA SERWISIE WCZORAJ MA SLABE CISNIENIE OLEJU JA TEZ BYM TAK ZROBIL ZMIENIL NA POL SYNTETIK ALBO MINERALNY STWIERDZILI ZE POMPE MA DO WYMIANY ALE JA MYSLE ZE FILTR MOGL BYC WADLIWY JA MIALEM TAKI OBJAW W PASSACIE NOWY FILTR I BRAK CISNIENIA NAWET LAMPKA NIE ZGASLA KUPILEM DRUGI I WSZYSTKO WROCILO DO NORMY ALE ANGLIKA TRUDNO NAMOWIC DO JAKIEGOKOLWIEK MYSLENIA NO I KOSZTA DOSC SPORE OKOLO 900 FUNTOW

_________________
A6 AWX 2002 WV VENTO BMW 318 I WV PASSAT 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2009 20:17:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Co nie zmienia faktu że angole ida w dobrym kierunku jeśli chodzi o diagnozę.
Mimo wszystko niech spróbuje zastosować 10W40 i obserwować efekty.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: