no dobrze niech i tak bedzie zapytam go , ale póki co prosze mojemu mechanikowi nie ublizac i nie umniejszac jego wiedzy bo go nie znacie , zas opieracie sie tylko na tym co ja tu napisalem ja zas az tak sie nie znam by dokladnie co mówił powturzyc tu na forum
pytam was o przyczyny , czekam na sugestie , a co dostaje ? nic ! tylko to co dostałem a co mi nie pomaga . Nie kazdy sie zna tak jak wy by mu radzic w ten sposób jak radzicie mojemu ojcu jak bym powiedzial podepnij auto pod VAG to by nie wiedzial nawet o co chodzi . wiec dla mnie podaj "logi" "skriny"
to jakies cudo
"bez logów możemy Ci napisać, że masz popsute 2.5TDI V6. "
Mysle ze wilu stad moze zasugerowac o wiele wiecej i na to liczę
Tak sobie mysle ...bo skoro do momentu rozebrania calego dołu celem uszczelnienia , była ponownie demontowana pompa oleju a to jest tam jakos zwiazane z walkiem jakims wyrównujacym , czy jak skladał to do kupy w tym temacie cos mu sie nie udało , choc pytany mechanik o to mowi ze wie o odpowiednim ustawieniu owego walaka wyrównujacego , ale sie zastanawia , wiadomo kazdy moze czasem coś nie tak zrobic , wiec ....czy tu aby nie tkwi przyczyna tego ze mój silnik pracuje jak pracuje ?