.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 11:37:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4, 2,3 AAR] Uszczelka pod głowicą?
PostNapisane: 13.maja.2009 17:48:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Wywaliło płyn chłodniczy i padł termostat. Wywaliłem termostat i uszczelniłem wszystko silikonem. Na drugi dzień czyli dziś przejechałem kilometr i zaczęło bulgotać coś pod maską i po zatrzymaniu się okazało się, że płyn się cofa do zbiorniczka. Dojechałem do mechanika i powiedział, że to uszczelka pod głowicą i że na moje szczęście spaliny idą do płynu. Na bagnecie kisielu nie znalazłem i nie walił na biało z rury. Co to może być??? Miał ktoś podobne jazdy???
Załamka normalnie jakie to mogą być koszta??? :/

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2009 18:00:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Może zapowietrzył się układ chłodniczy-sprawdź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2009 18:01:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Odpal zimny silnik i obserwuj czy gumowe węze zrobią się twarde, gdy silnik ( płyn chłodzący ) będzie jeszcze zimny. Jesli tak, to mechanik ma racje.
Koszt wymiany uszczelki z częsciami i planowaniem głowicy, w zalezności od warsztatu ok. 300 - 500 PLN

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 12:25:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Niestety bank uszczelka :/ Jeszcze jest problem bo okazało się, że nie można dostać się do środka, jakiś cymbał tak poskręcał...Albo na jakiś klej jeszcze to zrobił. Koledzy pytanie za 100 pkt. Miałem odmalować niunie i pośmigać jeszcze z 2 latka, ale zastanawiam się czy znów coś się nie spatoli na poważnie...
Powiedzcie co zrobić po takiej awarii, żeby było lepiej, może jakiś remoncik jeszcze zrobię przy okazji i polatam, bo nie mam teraz kasy, żeby dołożyć.
Co oprócz wyczyszczenia głowic i wymiany uszczelki należałoby zrobić???

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 14:02:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
ja tam bym sie nie pchał w koszta tylko zrobiłto co trzeba,

ja u siebie wymienilem uszczelke i splanowalem glowice i tyle,

luz na prowadnichach lekki byl ale tragedii nie bylo, poskladalem wsio na starych gratach i bangla jak ta lala, zachowuje sie jak przed zdjeciem glowicy :peace:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 14:16:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Zmierz ciśnienie oleju na ciepłym silniku jak ci się uda jak będziesz miał coś w okolicy 1,5-2,0 bar to wymieniaj uszczelkę i śmigaj. A jak nie to myśl nad nowym silnikiem lub sprzedaj.Ja wymieniłem uszczelkę i było ok.Niestety pech tak chciał że panewki już były do dupy i zaczęły po 3 miesiącach klepać (nie ma to związku z uszczelką) ale gdybym wcześniej zmierzył ciśnienie oleju to na pewno bym nie wymieniał uszczelki tylko kupował 2gi silnik i zaoszczędził 500zl.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 21:26:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Ciśnienia nie mierzylem, ale było ok bo palił na każdy cylinder i bez problemu osiągał 200km/h także latał jak ta lala ;)

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 00:13:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Ciśnienie oleju nie ma nic wspólnego z łatwym odpalaniem i prędkością maksymalną. Bardziej tu chodzi o nieprzegrzewanie się oleju i jego ciśnienie jak jest słabe to panewki do d..y.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 12:47:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Czym się sprawdza ciśnienie oleju???

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: