Przede wszystkim w dalszym ciagu nie mogę sobie poradzić z szarpaniem=brakiem mocy w moim A2.
Przeczyściłem przepływomierz i N75. Sztanga w T15 chodzi.
Wirnik się obraca jak należy. Wykluczam raczej turbinę.
Zmieniłem wężyki od N75; co jeszcze mogę zrobić...
Ostatnio wpadłem na to, że objawy są takie same jak np przy braku paliwa.
Tzn. Gdy przy powiedzmy 3500 obr silnik nie wyrabia się, puszczam gaz
i auto zachowuje sie identycznie, czyli przerywa w taki sam sposób, jakbym
zdjął nogę z gazu.
Czy to może być kwestia pompy paliwa?
Czy owa pompa znajduje się w baku? Czy ona jedynie podaje paliwo, a ta przy silniku "ciśnie" je dalej do pompowtrysków?
Na tym to polega? Jak sprawdzić czy paliwo dobrze jest pompowane?
Na wszelki wypadek zamieszczam nowe logi dynamiczne.
Specjalnie trzymałem dłużej auto na obrotach bliskich 4000, bo tam najwyraźniej widać przerwy "w gazie".
Błagam, zerknijcie. Wierzę w Was!
000 -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f1 ... a529b.html
Kolumna 2: Z czego wynika zmiana kąta wtrysku podczas przyspieszania?
Kolumna 3: Czy info nt położenia pedału przyspieszenia jest zczytywane z samego podału czy na podstawie innych danych? Pedał gazu był do końca logowania wciśnięty na 100%, a jednak widać "dziury"...
Kolumna 5: Czy ciśnienie w kolektorze ssącym nie jest zbyt wysokie?
001 -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/152 ... b6a9b.html
003 -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44d ... c40dd.html
Czy rozbieżności pomiędzy masą powietrza zasysaną a wymaganą są zbyt duże?
004 -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a11 ... d0be0.html
Czy z kątami wtrysku jest wszystko w porządku?
008 -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb4 ... d987f.html
Tu sytaucja wygląda w ten sposób, że na biegu jałowym pierwszy pompotwrysk podaje 0mg paliwa; gdy dodaję gazy, wartość rośnie jak na załączonym screenie. Najpierw nic, a potem 60mg przy 30-40mg na pozostałych pompowtryskach. Czy to normalne? Co to oznacza?
Nowy jest trzeci pompowtryskiwacz.
010 -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f59 ... 4c95d.html
011 -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f06 ... 1f589.html
VAG Scope -
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edd ... 95ecc.html
W tym przypadku pedał przyspieszenia wciśnięty był na 100%;
Auto rozpędzało się od +/- 1300 obrotów. Tak jak przy próbie dynamicznej.
Co mozna odczytac z tych wykresów?
Oto błąd, który notorycznie się pojawia: (żadnych innych)
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
Przepływomierz przeczyściłem zgodnie z opisem na forum.
Czy moga byc gdziesz uszkodzone połączenia elektryczne G70?
Czy raczej uszkodzony sam przepływomierz?
Rozważam włożenie starego pompowtryskiwacza.
Przypomnę: 3-ci powpowtryskiwacz jest nowy, uzywany od 3-4 miesięcy.
Pozostałe 2 są stare: 5 lat i 130 tys km przejechane.
Mechanik wymienił pompowtrysk, ale nie wpadł na pomysł sprawdzenia
połączena elektrycznego przy kostkach... A to było właśnie to.
Chciałbym przywrócić "równowagę" silniczkowi tym jednym starym pompowtryskiem. dobrze?
Gdzie mógłbym wszystkie 3 zregenerować? (południe Polski)
Co polecacie?
Dziękuję za zainteresowanie.
Czekam na info, wielce ważne dla mnie.
PZDR