.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 16:48:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 AFN] Prosze o analize logow.
PostNapisane: 19.lip.2009 22:23:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 15:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
EDIT by Baskecior: jesteś już na tyle długo na forum , aby potrafić poprawnie nazywać tematy. Tym razem poprawiam, ale następnym razem wątek poleci do kosza.

dynamiczne
000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

008
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek


statyczne normalne

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

007
Obrazek

013
Obrazek

018
Obrazek

023
Obrazek


statyczne Bassic Setting

000
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

011
Obrazek

_________________
darekaudi4
Audi A4 1.8 20v (był)
Audi A4 1.9 TDI 90km(byl)
Audi A4 1.9 TDI 110km(jest)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 08:21:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przycinajace sie kierownice w turbo
jak jest kat to wywalic
fltr powietrza wymienic

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 08:37:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 15:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
katalizator wywalony ,filtr powietrza nowy .a turbo bylo czyszczone jakies 4miechy temu tylko sie zastanawiam czy pierscien ktory przestawia kierownice moglem go zalozyc odwrotnie czy jest taka mozliwosc i czy nie jest on symetryczny, a poza tym to silnik jeszcze pochodzi ???

_________________
darekaudi4
Audi A4 1.8 20v (był)
Audi A4 1.9 TDI 90km(byl)
Audi A4 1.9 TDI 110km(jest)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 12:54:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Turbina juz widocznie swoje przeleciala i nie potrafi sie tak dobrze zebrac
z dołu... regulacja cisnienia doladowania jest prawie idealna...
Uklad wtryskowy w stanie idealnym wręcz wzorowym...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 15:25:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 15:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
przemik ale turbo startuje od dolu i ciagnie dobrze az do 2400 i odczowalny jest spadek mocy nie duzy ale odczowalny i przekroczy 2600 i dalej ciagnie jak powinien i tak sie zastanawiam czy moze zle zlozylem ten pierscien w turbinie bo przyznam sie ze na to nie zwrocilem uwagi i niewiem czy jest mozliwosc zalozenia go odwrotnie ?? czytalem na forum ze jest mozliwosc ale jak ogladalem fotki tego pierscienia to chyba jest on symetryczny i niema roznicy jak jest zalozony?? co o tym myslicie

_________________
darekaudi4
Audi A4 1.8 20v (był)
Audi A4 1.9 TDI 90km(byl)
Audi A4 1.9 TDI 110km(jest)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: