.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 00:02:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.3]Na benzynie ma muła i falujące obroty
PostNapisane: 18.gru.2008 21:00:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
Witajcie.
Mam problem z moim audi. Mianowicie gdy jeżdze na gazie wszystko jest ok, a kiedy przełącze na benzyne, i wcisne gaz do dechy to ma muła, jakby mu brakowało paliwa, i dopiero przy około 4 tysiacach obrotów coś załapie i wtedy dopiero normalnie przyśpiesza. Mieliście może podobny problem ?? Czy to może być wina filtra paliwa ?? odpiszcie


Ostatnio edytowano 15.maja.2009 19:13:58 przez bocian2008, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 21:09:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Może być, użyj opcji szukaj było tyle tego, że nie wiem, jak nie znajdziesz odpowiedzi to wtedy pisz.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2008 09:57:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
Szukałem na forum, ale tam przeważnie mają podobny problem, ale nie taki sam. Im raczej do jakichś obrotów normalnie przyśpiesza, a potem dopiero muli, a u mnie jest troche inaczej :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Na benzynie ma muła Audi c4 2.3 pomóżcie
PostNapisane: 20.gru.2008 15:25:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
bocian2008 napisał(a):
to ma muła, jakby mu brakowało paliwa, i dopiero przy około 4 tysiacach obrotów coś załapie i wtedy dopiero normalnie przyśpiesza.


Ja natomiast obstawiam zupełnie odwrotnie, ma za dużo paliwa. Analizator spalin, długi imbus 3 i na regulację. Oczywiście wszystko musi być poprzedzone kontrolą stanu przepływomierza i pozycji klapy spiętrzającej w nim, oraz całego układu dolotowego pod kątem nieszczelności.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2008 10:54:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
A czy to może mieć coś wspólnego z nietrzymaniem wolnych obrotów ?? Bo czasami to mi falują, czasami nawet zgaśnie, czasami na gazie dochodzą do 2 tys.obr, a czasami dobrze działają. Co wy na to ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2008 11:31:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Częściowo, może to mieć wpływ na te obroty. To jest czasami zaskakujący wtrysk.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2008 17:59:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Zalewa i to zdecydowanie zalewa. Nic tylko oględziny rozdzielacza, przepływomierza oraz wtrysków. Ponadto czujniki wspomagające wtrysk....

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 01:02:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2005 18:22:21
Posty: 66
Lokalizacja: Otwock/wawa
jezeli duzo jezdzisz na gazie a malo na bezynie to wtryski sie zastaja(zapiekaja),moze byc tak jeszcze ze jak strzelil ci kilka razy na gazie to nawet regulacjia Ci nie pomoze dlatego ze wytarczy ze plytka w przeplywomoierzu sie pokrzywila i juz niebedzie poprawnie chodzil... trzeba sprawdzic czy sie nic niestalo w przeplywomierzu i nastepnie sprawdzic czy guma od przeplywomierza do przepustwnicy jest szczelna to co nalezalo by napoczatek zrobic a nastenie probowac go regulowac.....

_________________
-audi A6 Q 2.7T AJK avant s-line(aktualny)
-audi coupe quattro 2.8 aah(aktualny)
-audi C4 avant 2500 TDI
-ford escort cabrio RS2000
-maluch (zielona strzala) 650 cm
-golf II 1800 cm
-audi b2 quattro 2300 cm
-maluch (czerwona strzala) 650 cm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2009 16:45:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
byłem z tym u mechanika, i na pierwszy rzut oka stwierdził, że jeden cylinder nie pracuje, i klapka od przepływomierza delikatnie ociera. W następnym tygodniu zostawie mu i posprawdza dokładnie w warsztacie. Jeszcze napisze co mu dolega, jak bede wiedział.

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2009 18:20:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
bocian2008 napisał(a):
byłem z tym u mechanika, i na pierwszy rzut oka stwierdził, że jeden cylinder nie pracuje, i klapka od przepływomierza delikatnie ociera. W następnym tygodniu zostawie mu i posprawdza dokładnie w warsztacie. Jeszcze napisze co mu dolega, jak bede wiedział.


Ociera i się przestawiła czy pogięła się i ociera, te dwie rzeczy trzeba rozróżnić i dobrze sprawdzić. Skoro nie prasuje ci na jeden gar, to sprawdź wtryski czy równomiernie podają paliwo, oraz winę może także ponosić sam rozdzielacz paliwa.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 16:11:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sty.2009 22:32:42
Posty: 3
Lokalizacja: warszawa
sprawdz filtr paliwa lub końcówki wtryskiwaczy, miałem tosamo po wymianie filtra i końcówek wtrysków jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 20:44:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2008 10:15:26
Posty: 45
Rolecs napisał(a):
jezeli duzo jezdzisz na gazie a malo na bezynie to wtryski sie zastaja(zapiekaja),moze byc tak jeszcze ze jak strzelil ci kilka razy na gazie to nawet regulacjia Ci nie pomoze dlatego ze wytarczy ze plytka w przeplywomoierzu sie pokrzywila i juz niebedzie poprawnie chodzil... trzeba sprawdzic czy sie nic niestalo w przeplywomierzu i nastepnie sprawdzic czy guma od przeplywomierza do przepustwnicy jest szczelna to co nalezalo by napoczatek zrobic a nastenie probowac go regulowac.....
ile by kosztowala naprawa tego bo ja mam identyczny problem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 21:39:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
KorNoLio napisał(a):
bocian2008 napisał(a):
byłem z tym u mechanika, i na pierwszy rzut oka stwierdził, że jeden cylinder nie pracuje, i klapka od przepływomierza delikatnie ociera. W następnym tygodniu zostawie mu i posprawdza dokładnie w warsztacie. Jeszcze napisze co mu dolega, jak bede wiedział.


Ociera i się przestawiła czy pogięła się i ociera, te dwie rzeczy trzeba rozróżnić i dobrze sprawdzić. Skoro nie prasuje ci na jeden gar, to sprawdź wtryski czy równomiernie podają paliwo, oraz winę może także ponosić sam rozdzielacz paliwa.


Może być także wina sparciałych oringów na wtryskiwaczu (2 sztuki)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 23:43:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Komplet o-ringów dostępnych tylko jako Ori to koszt ponad 100zł. Jednakże warto wyeliminować nieszczelność;] Regulacja i jej koszta to kwestia sporna i nieokreślona. Gdy trafisz na kolesia który wychodzi z założenia, ze roboczogodzina to roboczogodzina to popłyniesz (zakładając, że się zna). Jesli ktos będzie robił bo lubi to i jeszcze się zna to masz szczęscie;] Nic tylko ogarniać...

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 00:15:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
Może przewody wysokiego napięcia? U mnie tosz to był problem, a problemy występowały ty same.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 19:01:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Simon_pg0 napisał(a):
Komplet o-ringów dostępnych tylko jako Ori to koszt ponad 100zł. Jednakże warto wyeliminować nieszczelność;] Regulacja i jej koszta to kwestia sporna i nieokreślona. Gdy trafisz na kolesia który wychodzi z założenia, ze roboczogodzina to roboczogodzina to popłyniesz (zakładając, że się zna). Jesli ktos będzie robił bo lubi to i jeszcze się zna to masz szczęscie;] Nic tylko ogarniać...


Nie ma potrzeby kupowania oryginalnych oringów. jedziesz do sklepu z częściami do maszyn rolniczych i za parę groszy dobierasz sobie oringi jakie tylko potrzebujesz i sprawują się one tak samo jak oryginalne.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 16:59:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2008 10:15:26
Posty: 45
sprawdzilem lepiej przelywomierz i od tych uderzen ta klapla od przeplywu troche mi sie pogieta wzialem ja troche wyprostowalem i jest 100 razy lepiej jeszcze tylko czujnik przeplywu przeczyszcze ibedzie dobrze :D (jak narazie)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 17:02:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2008 10:15:26
Posty: 45
a i przewody i swiece juz wczesniej wymienilem...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 18:29:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
21danielk napisał(a):
a i przewody i swiece juz wczesniej wymienilem...
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 16:30:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
Zaprowadziłem do mechanika, wymienił zawory przy okazji wszystkie, pierścienie, uszczelki itp. Troszke za to zapłaciłem, ale silnik chodzi ładnie już nie muli go nic. Tylko mam mały problem odnośnie obrotów jeszcze. Przeważnie trzyma te obroty około 800obr/min, ale czasami spadą do 400-500. a czasami to mi falują od 800 do ok 1000. Mówię o obrotach na benzynie. A dzisiaj byłem u gazownika żeby wyregulowali mi gaz. Gościo wyregulował mniej wiecej i mam tak około 1000obr ale czasami mi spadną do ok 400-500obr. Ale powiedział że mam uszkodzoną sonde lambda. Czy takie objawy mogą być przy uszkodzonej sondzie??

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: