.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 00:01:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prosze o diagnoze mojej A6 2003 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
PostNapisane: 26.sie.2009 10:25:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2009 16:17:32
Posty: 7
Lokalizacja: Wroclaw
Wreszcie dzisiaj mialem chwilke zeby zrobic chyba porzadne logowanie samochodu. Logi robione moim zdaniem chyba poprawnie tak jak to bylo opisane, a wiec:
Logi Statyczne z 08-Measuring Blocks:
000 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1622.html
001 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1627.html
003 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1620.html
004 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1626.html
007 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1624.html
013 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1623.html
018 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1625.html
023 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1621.html

Logi Statyczne z 04-Basic settings:
000 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1578.html
003 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1579.html
011 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1580.html

Logi dynamiczne:
000 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1617.html
001 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1613.html
003 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1616.html
004 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1618.html
008 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1614.html
010 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1619.html
011 - http://rtnet.pl/vaglog/ironderek_1615.html

Co mozecie powiedziec mi o stanie samochodu na podstawie tych logow? Czy wszystko jest ok, czy szykuje mi sie jakas naprawa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2009 11:16:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Termostat - kuleje - zalecam wymiane przed zimą.
Do natychmiastowego sprawdzenia/weryfikacji - rozrząd, napinacz - jesli zmieniony to koniecznie trzeba ustawic kąt synchronizacji - podejrzewam ze to od tego auto "faluje" na wolnych.

Reszta - OK

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2009 12:19:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Mam pytanie, czy to jest fabryczny soft w tym AWX'ie?

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2009 12:31:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2009 16:17:32
Posty: 7
Lokalizacja: Wroclaw
Wszystko fabryczne, nic nie zmieniane. Rozrzad zmieniany okolo 3miesiace temu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2009 13:58:22 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mapy seryjne ;)

Ustaw koniecznie kąt synchronizacji.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2009 16:40:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2009 16:17:32
Posty: 7
Lokalizacja: Wroclaw
Dokonujac synchronizacji w moim przypadku, to trzeba pokręcać wałkiem w kierunku zgodnym z kierunkiem ruchów zegara, czy tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2009 18:06:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Kąt synchronizacji ustaw najlepiej na ''0''Chociaż ja bym ustawił w twoim AWX na "-1'',(mogę być za to krytykowany)tylko jeszcze wcześniej sprawdzenie napięcia paska rozrządu,i stan rolki napinającej,za bardzo skacze ta synchronizacja. ;) U Ciebie jest w ''+''i trzeba by było cofnąć.Zobacz sobie gdzie są te 3 śruby?,podejżewam że są bardziej z prawej stony tego jajowatego otworu,i trzeba przestawić bliżej środka,albo trochę w lewo.I tak musisz to robić z Vag-iem.4grupa,4 okno. ;)Termostat ,do wymiany.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: