.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 22:40:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Allroad 2.5 AKE manual ] - Logi do oceny
PostNapisane: 29.lip.2009 14:24:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Witam.

Ostatnio borykam się z wibracjami powyżej 2.5 tys obr/m. Auto ciągnie do końca (4200 obr/min) ale w okolicach 3000 obr/m lekko drży i tak ok. 3300 obr/m przechodzi. W tym czasie nie czuję spadku mocy .
Ale, jezeli przyśpieszam pow. 2.5 tys i odpuszczę gazu i ponownie dodam gazu, autem szarpie. Muszę wcisnąć pedał do podłogi i stopniowo(płynnie, tak jak by go coś przytrzymywało) auto zaczyna się znowu zbierać do samego końca. Ronież jak wyrzucę na luz i obroty spadną poniżej 2 tys wszystko wraca do normy.W momencie szarpania delikatnie dymi na czarno....

Filtr paliwa i zaworek wymieniłem, bąbelków w ukł. brak.
Kąt wtrysku na ATDC ok 1.8 - 2.0...
Rura kolektora ssącego jest okopcona w okolicach egr'a...Czyżby egr do wymiany(czyszczenia)...
Po zrobieniu logów przeczyściłem przepływkę (bezdotykowo) ale nic to nie dało.
Jakiś miesiąc temu przeczyściłem zaworki N18 i N75 i węże do egr'a i do gruchy na turbo...
Auto jeździ, pali na dotyk, spalanie małe(trasa 7,7 :D , miasto do 10 :): ).
Korekcje wydają się wysokie ale po pałowaniu schodzą na 0.9 i mniej...
Jak jeżdżę na codzień to nic się nie dzieję...\
Aha jeszcze jest (grzechotnik) w zakresie 1800 - 2100....



Dynamiczne

http://img233.imageshack.us/gal.php?g=dyn000.gif

Statyczne

http://img228.imageshack.us/gal.php?g=stat000.gif

BS

http://img148.imageshack.us/gal.php?g=bs003.gif


Pozdrawiam i odezwę sie późnym wieczorem...

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 17:11:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Ława,


czy jesteś pewien, że w 004BS na Late było ATDC?
pytam, gdyż dziwnie wygląda 004sN [tam również jest BTDC], jak i 000.2 [wykracza poza dopuszczalny zakres].

szkoda, że nie zrobiłeś logu w chwili, gdy odpuszczasz gaz i dodajesz ponownie.
[choć pojawienie się dymu w takim przypadku jest normalne]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 00:17:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
A jakie grupy zrobić w momencie szarpania????
Co do tego dymku to nigdy nie puszczał czarnego.
jedynie wieczorem jak ktoś za mną jechał to widziałem że coś tam się kotłuje ale to jak dawałam mu w palnik....
Co do kąta to jestem pewien że na ATDC bo w tym roku go ustawiałem i miałem go na 1.4 ATDC ale jak go rozgrzeje na maksa to przesuwa się na 1.8 - 2.0 ATDC.

Jutro po pracy (kończę po północy) zrobię te logi, tylko mi napisz które grupy(wszystkie dyn????)

Pozdrawiam

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 07:43:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Ława napisał(a):
A jakie grupy zrobić w momencie szarpania????


Żadnych.

Ulgę moim skromnym zdaniem powinny przynieść takie czynności (kolejność celowa):

- czyszczenie EGRa (i rury łączącej kolektory)

a gdyby nie pompgło :
- odszukanie mechanika (lub innego usera AKE) dysponującego zamiennym (na próbę) zaworem EGR ... i turbiną

jeżeli w dalszym ciągu nie będzie poprawy (i istnieje pewność, że draginia nie pochodzą od przeniesienia napędu na tylną oś):
- wprawny fachowiec powinien określić (w przybliżeniu) kondycję koła dwumasowego

Takie sa moje pomysły na podstawie (przede wszystkim) Twoich relacji, częściowo wspartych logami.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 08:34:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mam pytanie do autora wątku i do pozostalych - czy ten samochód ma seryjne mapy ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 10:40:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Ława napisał(a):
A jakie grupy zrobić w momencie szarpania????
Co do tego dymku to nigdy nie puszczał czarnego.
jedynie wieczorem jak ktoś za mną jechał to widziałem że coś tam się kotłuje ale to jak dawałam mu w palnik....
Co do kąta to jestem pewien że na ATDC bo w tym roku go ustawiałem i miałem go na 1.4 ATDC ale jak go rozgrzeje na maksa to przesuwa się na 1.8 - 2.0 ATDC.

Jutro po pracy (kończę po północy) zrobię te logi, tylko mi napisz które grupy(wszystkie dyn????)

Pozdrawiam




wykonaj logi dynamiczne grupy 004 oraz 010 [razem] w chwili gdy występują te objawy [doprowadź do tego].

co do dymu,
natychmiastowe wciśnięcie pedału gazu, po jego puszczeniu zazwyczaj generuje niewielką ilość dymu. trudno jest stwierdzić, ile dymu jest u Ciebie...

ponadto spraw szczelność przewodów dolotowych [rur] pomiędzy samą turbosprężarką a IC [a w zasadzie czujnikiem ciśnienia za IC], w szczególności połączenia na obejmach. na dalszym odcinku [za IC] także.


przemik napisał(a):
Mam pytanie do autora wątku i do pozostalych - czy ten samochód ma seryjne mapy ?


tak, ma seryjne mapy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2009 20:11:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Witam
Przepraszam za opóźnienie ale jakoś tak wyszło... :/
Dzisiaj przeczyściłem egr'a(nie był zbyt zabrudzony) miał oczywiście czarny...
Aczkolwiek kiedy próbowałem wywołać podciśnienie (ustami) na zaworku to musiałem się trochę namęczyć aby grzybek się chociaż trochę podniósł( trochę to tak z 2-3 mm).
Pojechałem na przejażdzkę i ... nic dalej tak samo....

Niestety nie mam możliwości podmiany na próbę innego egr'a.... nieznam nikogo z 2.5 tdi...

Zrobiłem logi grup 004 i 010 i 003 Bs po czyszczeniu egr'a.

http://img200.imageshack.us/gal.php?g=004010dyn.gif

W logu dynamicznym starałem się zaznaczyć momenty szarpania( nie wszystkie bo logowałem sam i nie dałem rady) ale i tak widać kiedy odpuszczam gaz i dodaję.....
Przy "Markerze" 3 widać efekt szarpania przez dłuższą chwilę, wydaje mi się że turbina nie ładuje... Może podciśnienie jest słabe? Albo zawó N75 szwankuje?

Jeszcze jedno,: jak przegonie go na czwórce tak pomiędzy 2,7 tys i 3,5 tys/obr objaw szarpania (po odpuszczeniu gazu) zanika lub jest bardzo krótko trwały, lecz wibracje przy 3tys/obr dalej lekko wibruje....

Sprawdzałem jak dymi (kolega jechał za mną) i nic nie dymi do momentu wibracji 3tys/obr i przestaje jak wibracje odchodzą( 3,4 tys/obr).....

Czekam na wasze propozycje :/

Pozdrawiam


Ps: zbadałem dzisiaj jeszcze przewód paliwowy i jednak są tam jakieś bąbelki, nie ma ich tak dużo ale są.... nie wiem może to jest przyczyną???

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2009 10:43:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Ława napisał(a):
Niestety nie mam możliwości podmiany na próbę innego egr'a.... nieznam nikogo z 2.5 tdi...


Aby potwierdzić lub zaprzeczyć hipotezie dot. EGRa (jako potencjalnej przyczyny drgawek) - poprostu zdejmij wężyk podciśnieniowy z membranki (EGR) i bardzo starnnie go zaślep/uszczelnij (króciec membranki też czymś zabezpiecz żeby nie wpadłay tam jakieś przypadkowe syfki).
Po odłączeniu sterowania EGRem pojeździj jakieś 10 - 20 km. (czas potrzebny na dopchnięcie/doszcelnienie grzybka EGR w swoim gnieździe) i sprawdź czy silnik wciąż przerywa ... .
Daję 70-80% szansy, że czkawka zaniknie.

Niezależnie od wwym. czynności sprawdź klapę gaszącą (czy coś się nie obluzowało, etc.) - to jeden z elementów złośliwie przypominających o swojej obecności ... .

Choć gdyby to była loteria - ja postawiłbym jednak całą stawkę na zbyt powoli działający (ew. zacinający się) EGR, a w razie porażki kolejną turę obstawiałbym na turbo ... .

Co do wibracji nadwozia - mogą mieć związek z problemami układu dolotowego ale wcale nie muszą ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Allroad 2.5 AKE manual ] - Logi do oceny
PostNapisane: 04.sie.2009 16:43:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Ława napisał(a):
Auto jeździ, pali na dotyk, spalanie małe(trasa 7,7 :D , miasto do 10 :): ).
.


a powiedz mi jaki masz styl jazdy ze auto Ci tyle pali? 7,7 w trasie ok, ale chyba przy 90 km/h i do 10L w miescie? hmmm
tez mam AKE ii nigdy takiego spalania nie mialem !?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 00:22:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
A więc jutro zaślepię EGR'a i pojeżdżę tak cały dzień....
Piotr, dzięki za wskazówki. ;)

Cytuj:
a powiedz mi jaki masz styl jazdy ze auto Ci tyle pali? 7,7 w trasie ok, ale chyba przy 90 km/h i do 10L w miescie? hmmm
tez mam AKE ii nigdy takiego spalania nie mialem !?


7,7 uzyskałem na trasie ok 600 km w tym autostrada ok. 200 km(tu prędkość 110 km/h, na tempomacie prawie cały czas) reszta, drogi boczne na których średnio było 80 - 100 km/h.
Samochód miał na pokładzie 5 osób i nie duzy bagaż...

Miasto latem nie przekraczam 10 litrów(zimą 10- 11), spokojna jazda do 2 tys obr.
Do roboty mam ok 7 km to czasami nie zdązy się nawet rozgrzać...
Teraz dosyć sporo jeźdżę (jazda mieszana) i mam 9,2 litra....

zegar pamiętaj że jeżeli masz A6(nie allroad) to ona ma innaczej zestopniowaną skrzynię. allroad ma krótszą skrzynię...

Pozdrawiam

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 13:06:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Ława napisał(a):
zegar pamiętaj że jeżeli masz A6(nie allroad) to ona ma innaczej zestopniowaną skrzynię. allroad ma krótszą skrzynię...

Pozdrawiam


zgadza się.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 13:09:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Ława,


jeżeli szarpanie, o którym piszesz, wygląda tak, że samochód zachowuje się jak gdyby nie dostawał paliwa, to do sprawdzenia jest pompa paliwowa.

kiedy wymieniałeś ostatnio filtr paliwa?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2009 00:51:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Meszrum filtr paliwa wymieniony rok temu razem z zaworkiem i 2 tygodnie wymieniony znowu filtr paliwa. Nowe opaski też...
Te szarpanie... pierwsza rzecz jaka mi przyszła do głowy to właśnie paliwo, ale...
Gdy nim trzęsie pomiędzy 3 - 3,3 tys/obr nie czuć ze on traci moć, poprostu potrzęsie i przechodzi....
Inaczej jest przy odpuszczaniu gazu, jest tak jak by mu brakło "czegoś", i powoli mu przechodziło, czasami szybciej, czasami trzyma go że muszę wcisnąć sprzęgło i pozwolić na spadek obr. poniżej 2 tyś.

Piotr Wczoraj zaślepiłem egr'a i zrobiłem już tak ok 80 km. Dalej trzęsie przy 3 tys/obr.
Aczkolwiek jadąc delikatnie na trasie pomiędzy 2,3 a 2,7 tys/obr czasami nie szarpie wogóle.

Robiłem dzisaij różnego rodzaju testy, i .....
Gdy dam mu w "palnik" na trójce tak pow. 3 tyś i zacznę hamować do 1,4 tyś.obr i znowu "pełny gaz" to zacznie szarpać i nie chce przyśpieszać....
Ogólnie rzecz biorąc jak go katuję na biegach, to po każdym wyhamowywaniu szarpie....

Co robić???

Mam jeszcze podkładki pod węże wchodzące do pompy Vp44, może je wymienić, bo jest tam zawsze jakieś powietrze...
Może bym nagrał jak lecą bąbelki i zapodał na forum to byście mogli porównać czy to normalne czy nie?

Pozdrawiam.

Ps. Przepraszam za takie opóźnienia w odpowiedziach ale robota mnie strasznie goni... :/

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2009 06:26:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Ława - w jednym z postów powyżej raportowałeś czarny dym z wydechu.
Czarne kopciny :): powstają zawsze wtedy, kiedy proces spalania przebiega z udziałem zbyt małej ilości tlenu. Stąd bardziej interesowałbym się turbiną (skoro EGRa już praktycznie wyeliminowałeś) niż np. pompą paliwa.
Jednak trudno jest orzekać cokolwiek na odległość. Sprawdź co widać w ostatnim okienku na 018 kanale - jeżeli problem jest w pompie wtryskowej, to w 018 teoretycznie powinno się coś pokazać ... .

Ponieważ pewna - bardzo niewielka ilość bąbelków powietrza zawsze pojawia się podczas przegazówki na biegu jałowym - więc ten trop nie bardzo do mnie przemawia ... . Poza tym w logach nie widać aby uciekał kąt wtrysku czy innych niepokojących objawów ze strony układu zasilania ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2009 14:37:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
W logu 018 są same zera.
Powiedz mi jeszcze, jeżeli ukł. napędowy napotyka na jakiś opór( np. luz na kole dwumasowym) to czy auto podczas wpadania w drgańa by dymiło z wydechu?
Z tym czarnym dymem to sam nie wiem jaki kolor to jest, jutro dam kumplowi się "karnąć" a ja polecę za nim, to napiszę coś więcej.

Zapomniałem napisać że "klapę gaszącą" wymieniał poprzedni właściciel, mam na to rachunek i jak kupiłem auto to było widać że ta część jest nowa.

A turbina to tylko regenarcja czy czyszczenie na początek...?

Pozdrawiam ...

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2009 22:21:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Ława napisał(a):
W logu 018 są same zera.


Więc - przynajmniej narazie można przyjąć, że VP44 pozostaje sprawna.

Ława napisał(a):
Powiedz mi jeszcze, jeżeli ukł. napędowy napotyka na jakiś opór( np. luz na kole dwumasowym) to czy auto podczas wpadania w drgańa by dymiło z wydechu?


Drgania a szarpanie ("czkawka"/"przerywanie silnika") podczas nabierania prędkości to "jakby" dwa odrębne zjawiska ... . Koło dwumasowe moim zdaniem nie powoduje takich zaburzeń, które mogłyby wymusić zzwiększenie dawki paliwa.
Uważam, że zadymienie prędzej może wywołać turbina, w której występuje jakaś trudność z przepływem spalin.
Bywa też - ale w żadnym razie nie jest moją intencją wprawadzanie czynnika grozy, że kiedy spadnie kilka dźwigni zaworowych - silnik może pracować przyzwoicie dla ucha ale jednocześnie pojawiają sie właśnie trudności w miarowym nabieraniu momentu obrotowego ... .
Zasadniczo Ława chcę Ci powiedzieć tylko tyle, że jak sam widzisz via net trudność sprawia nawet zdefiniowanie omawianego zjawiska, a co dopiero mówić o jego przyczynach, skoro te najprostsze metody (jak choćby zaślepienie EGRa) nie dają żadnych wyrazistych zmian ... .
Dlatego - chociaż chciałbym Cię jakoś naprowadzić na sedno sprawy - czuję, że jestem coraz dalszy niż bliższy postawienia choćby częściowo celnej diagnozy ... .

Ława napisał(a):
A turbina to tylko regenarcja czy czyszczenie na początek...?


Sposób/"ścieżkę" ewentualnej naprawy turbo, a przede wszystkim określenie rzeczywistej potrzeby naprawy - zostawiłbym specjalistom w przedstawicielstwie Garreta ... .
Tak samo zresztą potrzebę (lub jej brak) ponownego skalibrowania pompy wtryskowej czy wymiany wtrysków (lub samych końcówek DSLA) zostawiłbym "Bosch'owi" gdybym w akcie desperacji wybudował układ zasilania z samochodu ... .

Kończąc już powiem tak - być może lokalizacja usterki nie byłaby specjalnie trudna gdybyśmy oceniali problem w realu a nie via net ... .
Jednak gdyby nawet w realu okazało się, że diagnoza nie jest oczywista/jednoznaczna - ja podjąłbym działanie w ponższej kolejności (oczywiście po eksprymencie z EGRem, który Ty masz już za sobą):
- kontrolne podniesienie dekli zaworowych
- sprawdzenie podciśnienia oraz samych N18/N75
- ewentualna podmianka turbo na próbę
a w razie niepowodzenia:
- podmianka VP44 i wtrysków (też na próbę)

No chyba, że mówimy o jeszcze jakimś całkiem innym przerywaniu/wibracjach, których w żaden sposób nie dookreślimy werbalnie, to już całkiem nie wiem jak Ci pomóc ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2009 22:09:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Piotr Dzięki wielkie za wskazówki.
Jutro jeszcze raz przeglądnę komorę silnika i zerknę na to podciśnienie i zaworki "N"

Pozdrawiam

Edit: 13.08.2009

Witam

W sobotę zabrałem się za robote, przedmuchałem przewody podciśnienia, zaworek zwrotny, podłączyłem Egr'a z powrotem, przy okazji zmieniłem olej i zacząłem badać połączenie Turbina- IC i znalazłem coś interesującego. Mianowicie na łączniku gumowym, Turbina - stalowa rura do IC ślady oleju. Sprawdzam opaski a one luźne...( Turbine wymontowywałem w tamtym roku i chyba za słabo dokręciłem )
A więc podokręcałem i nastepnego dnia w drogę...
Wibracje przeszły, ale nie wszystkie. Dalej lekko wibruje przy 3 tyś.
Ale po odpuszczaniu i dawaniu gazu( pow. 2.5 tyś.obr/min) wszystko wróciło do normy, nic nie trzęsie...
W wolnej chwili postaram się zrobić Logi...

Narazie autko lata aż miło...

Dzięki koledzy za pomoc...

Pozdrawiam

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Allroad 2.5 AKE manual ] - Logi do oceny
PostNapisane: 26.maja.2013 19:23:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2012 11:25:52
Posty: 16
Lokalizacja: lubomino
Auto: ALLROAD
koledzy a takie pytanie jak ja mam skrzynie od zwykłej a6quattro to przes to moge odczuwac brak mocy w allroadzie??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 119 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: