Witam
G42 masz na przewodzie powietrznym tuż przed przepustnicą. Jak zdejmiesz pokrywę silnika to już jest na wierzchu - łatwo znaleźć - z jednej wiązki wychodzą dwa przewody - jeden do zaworu sterowania skracaniem dolotu i drugi właśnie do G42.
Sprawdź w VAG-u w grupie 003 na pozycji 4 - masz tam temperaturę z tego czujnika G42 - na zimnym silniku powinno to się pokrywać z pozycją 3 tej samej grupy, tam jest temperatura czeczy chłodzącej z G62. Jak jest błąd czujnika G42, to w polu 4 grupy 3 na stałe powinno być 25.5st.C.
Teoretycznie to samochód powinien być mocniejszy

- na allegro można kupić nawet chip-boxy w postaci rezystora (sic) oszukujące pomiar z tego czujnika. Palił będzie pewnie więcej, bo sterownik zawsze w przypadku awarii któregokolwiek z czujników określających ilość benzyny w mieszance woli podlać więcej tejże i uchronić silnik przed poważniejszymi uszkodzeniami.
Teoretycznie katy w tym silniku niewiele powinny zmienić (pomijam eko) - chyba, że jakoś strasznie dynamikę gazów wylotowych popsułeś, ale to mało prawdopodobne wg. mnie.
Pozdrawiam