Levuss napisał(a):
meszrum napisał(a):
to normalne zjawisko w przypadku 10letnich AFB/AKN. mam dokładnie to samo.
wynika z naturalnego zużycia układu wtryskowego.
czy na pewno masz katalizator? czy przypadkiem nie został wybebeszony? choć przy rozruchu [teoretycznie] nie spełnia swojej funkcji tak jak w przypadku temp. roboczej, to jednak zauważyłem, że w przypadku jego braku woń jest znacznie silniejsza.
[nie miałem katalizatora w AFB przez jakiś czas]
na 90% AFB Twojej koleżanki, osaczone w garażu, również wygeneruje zbliżoną woń.
Muszę właśnie sprawdzić czy przypadkiem ktoś nie wywalił katalizatora, taką wersję zakładałem. Dzisiaj to sprawdzę. Co do zużytego układu wtryskowego to na pewno ma on wielki wpływ na taki stan rzeczy, jednak u mnie wtryski wyglądają bdb, przynajmniej na VAG'u.
U mnie gryzący zapach salin czuje się głównie jak auto odpalę po całonocnym postoju, jak się rozgrzeje to coś tam czuć, ale to już nie to co jest podczas porannego rozruchu
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Levuss,
tutaj nie chodzi o zużycie układu wtryskowego [wtryskiwaczy] rozumianego przez pryzmat korekcji - niskie korekcje wskazują na równomierne zużycie wtryskiwaczy, lecz w żadnym przypadku nie świadczy to o ich niskim poziomie zużycia [dobrym stanie].
tutaj chodzi o ogólne [czas/przebieg] zużycie wtryskiwaczy. co z tego, że masz małe korekcje [tzn. równe zużycie], skoro są stare i śmierdzące?
możesz mieć na wszystkich po 0.32 mg, a będzie bardziej dymić i śmierdzieć aniżeli przy 1.49 mg.