.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 19:59:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 ng] nie odpala na zimnym silniku
PostNapisane: 08.wrz.2009 09:43:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 14:25:43
Posty: 194
Lokalizacja: Wrocław
Witam mam pytanie. Moze ktos wie co sie dzieje z silnikiem 2.3 ng kiedy nie chce odpalac gdy jest zimny??

edit by Buba : proszę o poprawne tytułowanie wątków ! co to za problem cytuje : "pytanko"

_________________
Było Audi 80 B3 1.8 1989 2001-2006
Było Audi 80 B4 2.8 V6 1994 2006-2009
Było Audi 80 B3 1.8 113KM 1988 2009-2013
Jest Skoda Octavia 1.8 1997 2009-
oraz
Matiz, Mondeo TDDi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2009 09:48:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
kłopoty z przepływką.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2009 09:52:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Cytuj:
kłopoty z przepływką.
w NG? ;-)

do sprawdzenia:
- wtrysk rozruchowy - czy ma prąd, czy podaje paliwo na zimno
- regulator ciśnienia zupy - dynks przy rozdzielaczu paliwa
- czujnik temperatury po lewej stronie bloku (on uruchamia "ssanie" - czyli włacza wtrysk rozruchowy)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2009 10:16:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a co, nie ma przepływki ? klapkowej ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2009 10:22:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
quattrowentylator napisał(a):
a co, nie ma przepływki ? klapkowej ?

ale to chyba nie pozostawałoby w związku z temperaturą silnika.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2009 10:33:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Bardzo często pada właśnie ten czujnik o którym napisał scob.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2009 11:18:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Kolego sprawdź wtryskiwacz rozruchowy.
Aby to zrobić odkręć wtryskiwacz rozruchowy, odepnij niebieski czujnik temperatury i zakręć rozrusznikiem. Jeżeli zobaczysz mgiełkę paliwa to znaczy że do wtrysku dochodzi prąd i paliwo. Później na zimnym silniku zapnij niebieski czujnik i zakręć rozrusznikiem jak nie będzie mgiełki to znaczy że czujnik temperatury uszkodzony.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2009 14:52:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
scob napisał(a):

- czujnik temperatury po lewej stronie bloku (on uruchamia "ssanie" - czyli włacza wtrysk rozruchowy)

"ssanie" - czyli regulator/nastawnik podnosi robocze cisnienie w rozdzielaczu paliwa czym wzbogaca mieszanke

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2009 23:27:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
rookie: gratulujemy kolejnego nabitego posta z powtórzeniem tego, co już było napisane.
opperator : tak, masz rację. a wniosło to coś do diagnozy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2009 19:04:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 14:25:43
Posty: 194
Lokalizacja: Wrocław
Problem był faktycznie z wtryskiem rozruchowym ale już jest wszystko naprawione i nie ma problemów z odpalaniem na zimnym silniku. Dzięki za pomoc

_________________
Było Audi 80 B3 1.8 1989 2001-2006
Było Audi 80 B4 2.8 V6 1994 2006-2009
Było Audi 80 B3 1.8 113KM 1988 2009-2013
Jest Skoda Octavia 1.8 1997 2009-
oraz
Matiz, Mondeo TDDi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2009 10:07:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
scob napisał:
Cytuj:
rookie: gratulujemy kolejnego nabitego posta z powtórzeniem tego, co już było napisane.

scob: Napisałem tylko koledze w jaki sposób ma sprawdzić wtryskiwacz , nie każdy jest takim omnibusem jak Ty a twoje uwagi są zbędne i nikomu nie potrzebne.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: