.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 21:06:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 TDI V6 Tiptronic] - Obroty silnika
PostNapisane: 08.wrz.2009 11:33:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
Cześć,

Poraz kolejny zwracam się do o radę. Pytanie moje jest następujące. Skrzynia automat z tipem. Jadę powiedzmy 100 km/h i puszczam gaz. Czy obroty silnika powinny opaść szybko na 800-900obr/min czy zatrzymujuą się powyżej 1200-1500 i dopiero przy redukcji skrzyni spadają do minimum. Wydaje mi się że wcześniej kiedy nie puściłem gazu obroty spadały do 900 a że teraz jest jakby inaczej. Możesz mi napisać jak jest u Was?

Pozdrawiam

Karaś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2009 16:52:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 20:42:45
Posty: 102
Lokalizacja: pszczyna .slask,NL
obroty po zdjeciu nogi z gazu nie moga spadac! obroty spadaja synchronicznie ze zmniejszajaca sie predkoscia . a przynajmniej na 4 i 5 biegu.
pozd. :peace:

_________________
audi allroad quattro V6 TDI AKE 2002
audi a6 quattro V6 2.8 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2009 20:35:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2007 19:57:53
Posty: 33
Lokalizacja: Jadowniki- Wiedeń
dokładnie tak jak powiedział przedmówca obroty powinny spadać synchronicznie wraz z malejącą prędkością, tak jest także u mnie.

_________________
Audi A4 Avant 2,5 Tdi 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2009 07:21:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
Dzięki Panowie za odpowiedzi,
Chyba jestem przewrażliwiony, mam nadzieję że wszystko mam w normie.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.5 TDI V6 Tiptronic] - Obroty silnika
PostNapisane: 09.wrz.2009 08:04:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
tip to klasyczny automat a automaty maja poslizgi... tak jak "niesymetrycznie" zwiekszaja sie obroty przy przyspieszaniu (jakby "slizgalo" sie sprzeglo) dokldanie tak samo proporcjonalnie wiecej spadaja (ale nie do wolnych obrotow) podczas jazdy bez gazu. Jezeli zalacza sie lock up w skrzyni wtedy polaczenie jest 1:1 (jak w manualu) - czyli obroty w tacho sa polaczone na sztywno z predkposcia
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: