.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 23:07:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Najlepszy silnik 4 cylindrowy ... ??
PostNapisane: 26.wrz.2009 17:59:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Ostatnio zastanawiam sie jaki jest najlepszy silnik 4 cylindrowy.
Najlepiej uturbiony :) .Taki ktory ma zasob możliwosci w rozbudowaniu go z czasem a przy normalnej serii tez zeby dawał rade.
Dobrze zeby był wzdłuzny, no jesli poprzeczne beda lepsze to niech beda.W aucie wszystko da sie zrobic.
Ogolnie :
Jaki silnik - jego parametry?W jakich furach montowany.
Jak montowany?Wzdłuz - poprzeg.
Jaki koszt zakupu razem z wiazka i kompem?
Zalety i wady,słabe strony osprzetu?

A to wszystko ma byc zapakowane w jedna oske i waga budy 800kg .

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2009 18:01:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie ma nic lepszego i wytrzymalszego jak 1.8T w 4cyl

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2009 18:13:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Mauzer napisał(a):
nie ma nic lepszego i wytrzymalszego jak 1.8T w 4cyl

tez u mnie narazie kroluje :) .
Teraz pytanie . AJL 180KM czy slabsze AEB, ANB, APU, ARK, AWT 150KM ?
Jak to wyglada? Moze ktorys model ma to cos w sobie ;)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2009 18:15:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Podobno AEB jest najlepszy (najtrwalszy) do dłubania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2009 18:17:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
AEB ma najszersze kanały w głowicy, jest najlepszy na mody z 4 cylindrowców.

A mówimy o audi czy o wszystkich markach ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2009 19:08:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
http://kms-tuning.pl/projekty/19-seat-leon-18t :D .
Z taką przeróbka w twoim zabytku ojjj :): Buda chyba by nie wytrzymała tego nadmiaru mocy :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2009 19:48:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
quattrowentylator napisał(a):
A mówimy o audi czy o wszystkich markach ?
No właśnie, bo jak nie tylko Audi, to Cossworth budował dla Forda genialne "popierdułki" czterocylindrowe :D

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2009 23:29:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2006 09:15:12
Posty: 125
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: A6 C5
Miałem kiedys vw passata b2 1.6 diesla,nie pamietam oznaczenia silnika,ale motor był nie do zajechania.Jezdzil na wszystkim,oleje opałowe itp.Do silnika dolewałem z braku laku olej przepracowany z innych aut,czasami dostał nawet olej hydrauliczny...
Jezdził na wszystkim i zawsze odpalił nawet przy -25 stopniach.Jednym słowem maszyna nie do zajechania.ale takie auta sie dawno skonczyły...

_________________
A6 C5 AVG 00 sedan 2010>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2009 07:06:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Robert weź to pod uwagę :peace:

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2009 08:32:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
zserty napisał(a):
Robert weź to pod uwagę :peace:

I tu mam teraz klina.Gdzie ja taki znajde.Wrzuci sie do niego kompresor i pojedzie na roślinnym z biedronki :D .
Myślałem tez nad 1Z albo AFN .
Nie muszą to byc silniki wyłacznie Audi ,inne tez mile widziane.
Tylko np nie Hondy,bo wczoraj byłem na SumerParty i mam dosc szlifierek i pierdzacych aut :/ .
Silnik mało awaryjny dobry na swapa ,bez zadnych wiekszych wymagan o jego zywotnosc.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2009 17:58:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
cygaro-avant napisał(a):
quattrowentylator napisał(a):
A mówimy o audi czy o wszystkich markach ?
No właśnie, bo jak nie tylko Audi, to Cossworth budował dla Forda genialne "popierdułki" czterocylindrowe :D
Dla Mercedesa tez budował silniki, wszystkie były montowane wzdłuznie.
Potencjał silnika,to przede wszystkim jego pojemność. Pózniej mozna się bawić w kute tłoki, wzmacniane korbowody, ostre wałki, większe turbiny, kompresory, itd, itp ... i inne bajery.
Mozna pomyslec tez o dłubniętych motorach Brabusa czy AMG :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2009 23:09:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
ZiPi napisał(a):
cygaro-avant napisał(a):
quattrowentylator napisał(a):
A mówimy o audi czy o wszystkich markach ?
No właśnie, bo jak nie tylko Audi, to Cossworth budował dla Forda genialne "popierdułki" czterocylindrowe :D
Dla Mercedesa tez budował silniki, wszystkie były montowane wzdłuznie.
Potencjał silnika,to przede wszystkim jego pojemność. Pózniej mozna się bawić w kute tłoki, wzmacniane korbowody, ostre wałki, większe turbiny, kompresory, itd, itp ... i inne bajery.
Mozna pomyslec tez o dłubniętych motorach Brabusa czy AMG :peace:

Tylko gdzie tego Brabusa włozyc?Chyba do bagaznika :D.
Wyczytałem ze model A80 gte majacy 110KM skrzynia 4 biegowa 0-100km/h 9,2s krecił :) To co pomyslec o takim 1.8T 180KM :diabel:

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2009 23:30:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
co pomyśleć o wersji 225ps lol ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 07:15:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
*Robi* napisał(a):
zserty napisał(a):
Robert weź to pod uwagę :peace:

I tu mam teraz klina.Gdzie ja taki znajde.Wrzuci sie do niego kompresor i pojedzie na roślinnym z biedronki :D .
Myślałem tez nad 1Z albo AFN .
Nie muszą to byc silniki wyłacznie Audi ,inne tez mile widziane.
Tylko np nie Hondy,bo wczoraj byłem na SumerParty i mam dosc szlifierek i pierdzacych aut :/ .
Silnik mało awaryjny dobry na swapa ,bez zadnych wiekszych wymagan o jego zywotnosc.

Jesli rozwazasz diesla - odpowiedzi juz sobie udzieliłes w funkcji kryteriów poszukiwań jakie napisałeś.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 10:26:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Mauzer napisał(a):
co pomyśleć o wersji 225ps lol ;)

Na starcie to bym chyba tył zostawił :D pojechalby sam silnik ;) .
trzeba wziasc pod uwage bude bo nie bedzie opspawywana.
Takze mysle ze te 180KM to maxymalnie.
Baskecior turbognojek tez jest brany pod uwage ,patrzac na możliwosci wydłubania z silnika KM .
tylko ten komin batorego ;)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 11:39:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
mysle ze taki AFN na 140 KM tez by zrobil robote. Ale jak szalec to czemu nie 1.8T

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 14:06:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Batory to pestka, ale drżenie budy i warkot przez te cienkie blachy zapsują całkowicie przyjemność jeżdżenia. Pakuj tylko PB.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2009 07:49:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
4 cyl od porsche 944 turbo s2 2.5 litra wyciskaja z tego 450 koni ja mialem w 944 2.5 8v i 170 koni bez turbo smigal cudnie przy wadze 980 kg niestety nie przezyl kraksy

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2009 14:07:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
*Robi* napisał(a):
Mauzer napisał(a):
co pomyśleć o wersji 225ps lol ;)

Na starcie to bym chyba tył zostawił :D pojechalby sam silnik ;) .
trzeba wziasc pod uwage bude bo nie bedzie opspawywana.
Takze mysle ze te 180KM to maxymalnie.
Baskecior turbognojek tez jest brany pod uwage ,patrzac na możliwosci wydłubania z silnika KM .
tylko ten komin batorego ;)

U nas w łódzkim grajdole albo pakuje się 4,2 jesli ma byc benzyniak, lub AFN`y czy też 2,0 TDI jesli dieselek ...
Jak kto woli ... tak czy siak musi byc 400 Nm aby dupa latała wokół słupa ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2009 08:23:39 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Tutaj polecam 4.2 :P Zakładając że chcemy moment 400 Nm i przy tych samych przełożeniach skrzyni w 4.2 kończysz zabawę na 6200 RPM a w dieslu na max 4500 :P
No chyba że chodzi o ekonomię to wtedy wiadomo. :D

EDIT: a sorki, chodzi o 4 cyl (Basket mnie podpuścił :P) - pakuj DIZLA, albo jak już pisali 1.8T :D

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: