.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 23:30:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AFB 2.5 98r] Problem z odpalaniem
PostNapisane: 01.paź.2009 20:52:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2008 18:55:53
Posty: 67
Lokalizacja: Lębork / Gdynia
Witam kolegów.

mam problem z porannym odpaleniem.
swiece wymienione w maju bo myslalem ze sa przyczyna ale nic sie nie zmienilo. dzisiaj rano u mnie byl przymrozek i juz mialem maly problem bo musialem troche pokrecic zeby odpalil. jesli chodzi o zapowietrzenie ukladu paliwowego to po nocy i w ciagu dnia widac jeden maly pecherzyk. w trakcie odpalania nie widac zeby szlo powietrze natomiast po odpaleniu co jakis czas ida 3 troche wieksze bable. co to moze byc. co sprawdzac dalej bo zaczynam sie mocno niepokoic. dodam ze jak wyjezdzalem z pracy po 8h tez troche sie nakrecil
szkoda mi samego silnika i pompy wiec musze cos z tym zrobic.

Bede wdzieczny za pomoc

_________________
Audi A6 2.5 TDI V6 '02r AKE QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2009 22:25:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2008 11:26:07
Posty: 74
Lokalizacja: Kraków
sprawdzilbym czujnik temperatury plynu oraz kat poczatku wtrysku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2009 13:41:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2008 18:55:53
Posty: 67
Lokalizacja: Lębork / Gdynia
Kolego myslisz ze to czujnik G2/G62 ??? Kąt wtrysku ostatnio koledzy z forum oceniali i powiedzieli ze mam bardzo dobry ale dla pewnosci zrobie jeszcze raz logi.

_________________
Audi A6 2.5 TDI V6 '02r AKE QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2009 18:25:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2008 11:26:07
Posty: 74
Lokalizacja: Kraków
ma_pok napisał(a):
Kolego myslisz ze to czujnik G2/G62 ??? Kąt wtrysku ostatnio koledzy z forum oceniali i powiedzieli ze mam bardzo dobry ale dla pewnosci zrobie jeszcze raz logi.

nie czytalem Twoich poprzednich postow - wybacz. Kat wtrysku masz ustawiony ok.
Zazwyczaj przyczyna dlugiego krecenia na zimnym silniku jest:
- zle ustawiony kat poczatku wtrysku
- zapowietrzanie ukladu paliwowego
- pompa wtryskowa (dokladniej: 'przytarty przestawiacz' kata poczatku wtrysku)
- nieprawidlowe wskazania temperatury plynu.(G62)

pewnie sa jeszcze inne powody, lecz to juz niech forumowi fachowcy sie wypowiedza.
oczywiscie zaczalbym od najprostszych/najtanszych (czyli z powyzszej listy pompe zostaw sobie na koniec)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: