.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 02:23:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi a3 1.9 tdi sport 2003 za wysokie obroty na luzie
PostNapisane: 02.lis.2009 15:06:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
Witam.Mam problem z wysokimi obrotami ,okolo 1200 i nie spadaja.Podlaczalem vaga i mialem blad czujnika plynu chlodzacego,wymienilem go na inny ale to nic nie dalo.Innych bledow nie ma. Moze ktos ma jeszcze inny pomysl co moze byc przyczyna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2009 15:17:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Skad jestes w UK? Podlacz sie vagiem pod engine nastepnie login: 11223, pozniej adaptacja, kanal 01: wartosc fabryczna jest 32768, wpisujac inne zwiekszasz lub zmniejszasz obroty, ale chyba az takiej duzej tolerancji nie ma...

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2009 15:50:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
Jestem z Southampton.Dzieki za podpowiedz zobacze co sie da zrobic.Mam profesjonalny kabel z licencja to moge kombinowac,moze to cos pomoze.Nadmienie tylko ze auto kupilem uszkodzone bo tym sie zajmuje i naprawiam.Czasami trafiaja sie dziwne przypadki,i rozne niespodzianki.
dodam ze jest to silnik asz 130 i zastanawiam sie czy to nie cos innego jescze ale sprawdze najpierw to.
dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2009 20:53:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zadnych adaptacji w ECU nie rob .. nie w tym lezy problem ...

najpierw sprawdz czy ECU nie plywa w wodzie oraz sprawdz Vag'iem potencjometr pedalu gazu ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 00:50:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Podalem tylko taka opcje, to nie musi byc wcale to. Chyba w 11 grupie tez w silniku masz polozenie pedalu gazu w %.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 10:05:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
matysss napisał(a):
11 grupie tez w silniku masz polozenie pedalu gazu w %.


W 010 i w 000 ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 17:03:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
sprawdzalem ustawienia wolnych obrotow ,zmiany nie pomagaja duzo.
obroty sa ok 1500.sprawdze jeszcze ecu czy nie jest zalane bo mam takie podejzenia ze auto moze gdzies plywalo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 22:40:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
znalazlem problem bez komputera.przyczyna jwst potencjometr gazu ,a wzasadzie czujnik wolnych obrotow (informujacy o polozeniy pedalu gazu w pozycji wolnych obrotow)slychac ze sie nie wlaczal ,dopiero jak pociagnolem do siebie pedal gazu wszystko wraca do normy i slychac klikniecie wlacznika.trzeba bedzie wyczyscic i wyregolowac,to juz prosta sprawa.temat zamykam.dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: