Basic settings musisz wywołać ręcznie
W temacie: twarda praca raczej objawia się przy przyspieszonym kącie wtrysku, jak podasz mi wartości dla bs , wtedy ustosunkuję się do twojego kąta wtrysku.
Co do innego sposobu sprawdzania takich starych rupci (sam mam 1Z `93) najprościej sprawdza się go w nastepujacy sposób:
1) Zdjac wtyk z przepływomierza - powinien stracić 50% mocy. Jesli straci niewiele lub w ogóle - jest źle i przepływka idzie do kosza.
2) Pomierzyć ciśnienie doładowania manometrem wpiętym w metalowy króciec odchodzący od metalowej rury na dolocie w górnej części silnika. 1846 mbar w zakresie od 2000 do 3000 jest superzadowalającym wynikiem. Manometr można kupić w sklepach tuningowych (specjalna redukcja na wejściu ograniczająca drgania wskazówkiw czasie pomiaru).
Zabawa w przeliczanie wartości cyfrowych na rzeczywiste z zeszytem serwisowym na reku może przyprawić o mdłości.