.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 05:05:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C5 AKN] Ktory silnik pasuje na wymiane?
PostNapisane: 19.sie.2009 17:28:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 20:32:20
Posty: 14
Lokalizacja: Radomsko
Jak w temacie...
Obecna Awaria...w czasie jazdy zgasl i nie odpala...
paski sie kreca ,walki sie kreca przy rozruchu...
Juz mialem stracha ze to pasek walnol, przed 7000km byl zdejmowanyprzod...
Obecny przebieg 199456km...
Moze elektryka?
Proszeo podpowiedzi jestem za granica...
Dzieki
Artuz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2009 18:43:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2009 15:28:26
Posty: 7
Moim zdaniem padł Ci sterownik pompy wtryskowej VP44 .

_________________
2.5 TDI V6 AVANT
AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2009 20:57:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 20:32:20
Posty: 14
Lokalizacja: Radomsko
Czesc Wszystkim...
Pompe spraawdzalem ..na wtryski mieszanke daje sekwencyjnie...
Ale to mozliwe , chociazsprawdzalem takim prostym Vag-iem
I wykazal mi zentralny blad sporadyczny...
Radio tez jakis blad..
Klima sporadyczny...
Jak wlaczony zaplon Immobilajzer....
Ale pompa i silnik nic...
NIe wiem....
Narka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2009 22:17:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Artuz de Satreh napisał(a):
Pompe spraawdzalem ..na wtryski mieszanke daje sekwencyjnie...

powaznie podaje mieszanke????
skopiuj kody bledow DOKLADNIE takie jakie masz w vagcomie: numerek+opis (bledy typu spalone podgrzewanie lewego lusterka itp nie koniecznie:) )
W sumie nie wiem dlaczego Ciebie interesuje co moglo sie stac jezeli szukasz drugiego silnika
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2009 14:37:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 20:32:20
Posty: 14
Lokalizacja: Radomsko
ok..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 15:11:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 20:32:20
Posty: 14
Lokalizacja: Radomsko
Czesc mam wreszcie te bledy...
1318-steuergerät für einspritzpumpe...
1266-glühkerzen relais
1268-mangelstellwerk
18259- ABS
546 -Datenleitung fehler unterbrechung
:(:
>Kolega z ADAC powiedzial ze najpewniej pompa wtryskowa.VP-44
Probowal tez rozruch na spray silnik probowal zaskoczyc...
Ja sam dwa dni temu wymienilem pompe paliwowa...
Samochod nie pali...
Prosze o odpowiedzi :):
Dziekuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 15:13:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 20:32:20
Posty: 14
Lokalizacja: Radomsko
Pompa daje dalej mieszanke, bo na wtryskach sprawdzalem...
Tylko nie wiem jakie ilosci...
Jakby mi ktos powiedzial jak sobie pomoc moge...to by milo bylo...
:-) Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 21:59:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Jeszcze ktoś używa samostarta :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 22:28:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Na wymiane całego motora,polecam BAU.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 22:49:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2007 00:27:29
Posty: 107
Lokalizacja: mysłowice
błąd 1- sterownik pompy wtryskowej- wyjaśnia wszystko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 22:51:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2007 00:27:29
Posty: 107
Lokalizacja: mysłowice
ostatnio widziałem całą pompe za 1500 na allegro- pewnie ci wyśle po przelewie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 15:41:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 20:32:20
Posty: 14
Lokalizacja: Radomsko
Czesc tam jest tez blad przestawiony rozrzad...
Czyli i tak i tak caly silnik do sprawdzenia...
kompresja..itd,itp..
Czy wie ktos ile by mnie kosztowala sprowadzenie go do Polski???
Dzieki :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 20:05:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
moze to taki problem
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... tranzystor

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2009 20:08:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 20:32:20
Posty: 14
Lokalizacja: Radomsko
Czesc Przemekk74..
Ten Kod 1318 z Vaga by sie zgadzal...
Juz mi chcieli niemieccy przyjaciela zmieniac cala pompe za tylko 1200-1300
eurakow...
zmieniac regenerowac...hahahhah
Nowa kosztuje 2344 €...bez robocizny...
Tak polakow doic chca...ah nnie gdzie ja wyladowalem...
Mozna ten tranzystorek sprawdzic pier czy sie nie zjaral...albo co.
Ten samochod to naprawde wyzwanie dla mnie tyle kasy w niego wrabalem i ciagle chce go miec.....ach te ksztalty..hahahha

Jutro zobacze narazie zalatwilem sobiejakas padake zeby do landu dojechac...
O wynikach dam znac na forum...
Artuz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 23:48:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 20:32:20
Posty: 14
Lokalizacja: Radomsko
Czesc Wam Wszystkim..
Skonczylo sie na wymianie pompy wtryskowej...
Samochod stal cale dwa miesiace az wreszcie znalazlem mechaniora co mnie ze skory nie obdarl..
Samemu probowalem tranzystorek wymienic...nie udalo sie ciagle sie przepalal..
wzialem ten z numerem 29 z przemkka74 postu..
samemuwymienilem jeszcze pompkew zbiorniku..orginal 400€ niestety...
Samochod jezdzi..ale dalej pali sie kontrolka ABS-u srednio po 15 min jazdy...
jaknie odlaczy sie kompa od ABS-u nie mozna wejsc Vagiem...przeztonie moglem zrobic logow dynamicznych i statycznach...nie wiem nawet jak to sierobi...
wtylnych drzwiach od pasazera niedziala od jakiegos czasu swiatlo pewnie czujnik..
reszta dziala ...od wymiany pompy juz ponad 2000kmzrobione i pali od pierwszego strzala i nie wazne czy silnikzimnyczy nagrzany...
Przy starej pompie jak byl cieply to palil dopieropo parokrotnym zakreceniu przez rozrusznik...
O mojch dalszych przygodach z A 6 zdam na forum relacje...
Teraz to przydala by mi siediagnostykajak by koledzy na forumbyli pomocni to bybylo milo...
Pozdrawiam Wszystkich...aha
Pompe robilem na zywca bez wyciagania glowicy ze sterownikiem i adcinania kabelkow..
To narka. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: