Witam,
zanim podam linki do logów z nieśmiałą prośbą o ocenę podzielę się z Wami tym co wiem o tym aucie:
1) były właściciel wymieniał wałki (niestety nie wiem nic o profesjonalizmie zakładu który to robił ani o częściach) jakieś 6 kkm temu.
2) regenerował również VP (część mechaniczną + sterownik) - jakieś 10kkm temu
3) gdy tylko kupiłem auto wymieniłem rozrząd i termostat (5 kkm temu, części z ASO)
4) jakieś 4kkm temu wymieniłem przepływomierz (nowy, z ASO)
Problemy:
1) Samochód ma problem za zapalaniem - czasami trzeba długo kręcić po dłuższym postoju auta - np rano.
2) Ponadto po uruchomieniu czasami (nie zawsze) nie reaguje przez pierwsze kilka - kilkanaście sekund na pedał gazu (jedzie sobie na D stałym tempem).
3) Auto ma małą dynamikę i zmniejszoną moc - V max to nie więcej niż 180km/h)
W przewodzie paliwowym widać powietrze ale żaden z mechaników u których byłem nie wie za bardzo jak je usunąć (sam nie mam większego pojęcia o silnikach).
Liczę na Waszą wiedzę, będę również wdzięczny za polecenie warsztatów na terenie pomorza lub reszty polski - jeśli będzie trzeba.
Błędy:
Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D05
Software Coding: 01016
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: 00018059 130 106EC150_1.R75714543290
Additional Info: 00018059 130 106EC150_1.R75714543290
1 Fault Found:
00542 - Needle lift Sensor (G80)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Logi:
ns000
ns001
ns003
ns004
ns007
ns013
ns014
ns018
bs000
bs003
bs004
bs011
d000
d001
d003
d004
d008
d010
d011
Jak możecie zauważyć w logach podczas przyspieszania obroty w okolicach 2800 nagle spadają tak jakby skrzynia wrzuciła wyższy bieg ale nie widzę ku temu powodów (nie odpuszczam gazu a FIS pokazuje cały czas wrzuconą "3").
Pokornie czekam na waszą ocenę i ewentualny opieprz jeśli za bardzo się rozpisałem lub popełniłem błąd podczas wykonywania logów
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)