.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:09:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9Vp37]G81 cz. temp. paliwa blad - konsekwencje
PostNapisane: 20.gru.2009 21:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam
taki blad (status "czasami") tkwi w ecu jakiegos rodzinnego audi (A6 98r. 1.9 vp37 110ps)
Blad jest juz ponad rok i auto z tym jezdzilo generalnie bez problemow (zapalanie, praca).. z tym, ze ostatnio w czasie jazdy zgaslo (okolo -13) , ledwo zapalilo i wolne obroty niestabilne.. znowu zgaslo i d..a
Po wsadzeniu do garazu ogrzewanego i podladowaniu aku zapalilo troche po bulach ale niby jest juz ok
w 007 jako temp paliwa widze jakies -27stopni (przy okolo -12 temp zewn.)
1) Czy zdarzenie w jakis sposob mozna wiazac z tym czujnikiem (czy to raczej przymarzlo paliwo g.. jakosci)
2) w praktyce konsekwencje "zlania" bledu (z tego co wiem to wymiana nie jest blacha - w pompie siedzi?)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2009 23:27:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
możliwe, ze czujnik. Ja miałem tak samo, na vagu pokazywał chyba -40st, a na zewnątrz było +20 :D. Miałem pare razy tak, że na światłach mi bez powodu gasł, rano nie chciał zapalić, albo kręciłem nim z 10sek. wymień czujnik bo to grosze, więc nie bedziesz stratny :P

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 09:43:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
2rafal7 napisał(a):
wymień czujnik bo to grosze, więc nie bedziesz stratny :P

a jak ta czynnosc wymiany wyglada?gdzie jest czujnik?
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 10:33:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pokaz log 007 na zimnym i na goracym silniku.

Czujnik temperatury paliwa jest pod gorym deklem pompy wtryskowej...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 11:35:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
przemik napisał(a):
Pokaz log 007 na zimnym i na goracym silniku.

Czujnik temperatury paliwa jest pod gorym deklem pompy wtryskowej...

jak wspomnialem zimny silnik, temp zewn ok -11 stopni, temp paliwa wg 007 -27
Logu "goracewgo" nie mam
Jak wyglada wymiana tego czujnika (odkrecic dekiel wyciagnac i wlozyc czy to raczje dla pompiarza robota)?
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: