Witam.
Ostatnio borykam się z niemożnością uruchomienia silnika.
00522 - czujnik płynu chłodzącego G62
opis usterki: 30-10
01441 - Czujnik G210 przy pompie paliwa w zbiorniku
opis usterki: 27-00
oto błędy jakie były odczytałem. Sprawdziłem oporność czujnika G210 i wynosi 425 omów czyli wygląda na to że jest OK. A sam błąd został wykasowany.
Troszke przewertowałem forum i to jakie podsunięte były pomysły to posprawdzałem. W miejsce bezpiecznika 28 podpiąłem zasilanie z aku. Było słychać że pompa się załączyła. Jednak po przekręceniu kluczyka w stacyjce niestety pompa nie pracuje. sprawdziłem także przekaźniki od układu tej pompy jak na fotkach.
Czy posiada ktoś schemat elektryczny od zasilania pompy paliwa?
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... fa7435d676
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 149f5b0681
Podczas wkładania ich na swoje miejsce słychać że się załączają.
Zatem co może być przyczyną że pompka nie chce się załączyć? Dzisiaj pojawiły się pęcherzyki powietrza na przewodzie pomiędzy filtrem paliwa, a pompą wtrysku. Mam nadzieję że jeszcze jej nic nie jest i będzie żyła. Ile może kosztować jej ewentualna naprawa i gdzie ją można wykonać?
Natomiast odnośnie czujnika G62 to zdemontowałem go i oczyściłem styki były bardzo zaśniedziałe. Niestety błąd 00552 nadal nie daje się wykasować. Pomierzyłem oporności i pomiędzy nóżkami 1 - 2 jest 3,5k ohma. Zaś pomiędzy nóżkami 3-4 jest 1M ohm. Czy ktoś zna wartości przy jakich ten czujnik działa poprawnie? Do tej pory na zegarach ładnie wskazywało 90 stopni przy rozgrzanym silniku.
Chciałem odstawić autko do mechanika ale jest zawalony pracą do końca roku. W poniedziałek jeszcze mam się skontaktować a do tej pory powiedział ze może mi sie uda zlokalizować problem. Już mi sie pomysły skończyły i nie wiem co robić.
Pozdrawiam
Konrad