.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 21:05:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.3 NG] falujace obroty gdy zimny
PostNapisane: 27.gru.2009 23:12:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2009 22:17:48
Posty: 3
Lokalizacja: szczecin
Witam wszyskich, mam problem z gazem w mojej audi ,a mianowicie chodzi o to ze jak auto jest zimne i je odpalam na LPG to nie trzyma obrotow.Moje odpalanie wyglada tak ze jak odpali to musze trzymac pedał gazu w jednym miejsu a obroty sobie skacza tak od 3 tys do 2,5 tys i tak do mometu gdy nie zacznie trzymac obrotow , wtedy popuszczam noge z gazu i powtórka z rozryki z 2,5 do 2 tys i tak przez bite 15 min, az sie nie zagrzeje i w tedy trzyma dobrze . W aucie zostal zregenerowany parowniki (przed regeneracja nic takiego nie było). Gazownik do ktorego jezdze twierdzi ze to problem swiec bo z jego stroty jest wszysko dobrze. Szczerze powiedziawszy nie wiem czy ma racje i dlatego zwracam sie do was z prozba czy moze ktos mial taki problem i co zrobic w takim przypatku. Pozdrawiam i zgóry dzieki :)

PS. silniczek krokowy byl sprawdzany i jest ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 23:19:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Odpowiedź:

Samochodu nie odpala się na LPG, szczególnie w takie temperatury jakie teraz są na zewnątrz.

Da się, ale musisz mieć źle ustawioną dawkę na LPG.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 23:20:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Może reduktor zamarza?
Odpalaj na benzynie, a na gaz przełącz jak silnik złapie temperaturę.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 23:56:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Przy odpaleniu zimnego silnika powinna byc bogata mieszanka ( t/z ssanie) na benzynie to sie dzieje za pomoca regulatora cisnienia paliwa. Na gazie takiej regulacji chyba nie bedzie, wiec jesli instalka jest sprawna i dobrze wyregulowana na rozgrzanym silniku to poprostu masz zbyt ubogo przy starcie.
Wczesniej mogles miec padniety parownik i miales caly czas bogata mieszanke, to i palil OK, ale pewnie spalanie bylo ogromne.
Odpalaj na Pb i daj motorowi sie rozgrzac. A bedziesz zadowolony, silnik tez.
Napewno NG? Seryjnie C4 2,3 bylo w AAR. Przynajmniej tak do tej pory myslalem :)

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 09:30:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
opperator napisał(a):
Przy odpaleniu zimnego silnika powinna byc bogata mieszanka ( t/z ssanie) na benzynie to sie dzieje za pomoca regulatora cisnienia paliwa. Na gazie takiej regulacji chyba nie bedzie, wiec jesli instalka jest sprawna i dobrze wyregulowana na rozgrzanym silniku to poprostu masz zbyt ubogo przy starcie.


Nie tylko regulator ciśnienia paliwa, ale też wtryskiwacz rozruchowy ma w tym swój udział.

Na LPG jeżeli jest to druga generacja to sterownik może wzbogacić mieszankę, ale zależy czy zakres pracy silniczka krokowego pozwala mu na to i to też dopiero po tym jak zacznie pracować sonda. W czasie samego rozruchu nie ma takiej możliwości niestety.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 11:16:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2009 22:17:48
Posty: 3
Lokalizacja: szczecin
Witam,dzieki za zainteresowanie tematem :) .Wszysko by sie z gadzalo z niska temp. bo jak byly te mrozy to wogule nie odpalil , co do benzyny to wszysko fajnie ale jest podobnie tylko z tą roznica ze nie faluje tylko trzyma tak ok 2 tys obrotow. Co do benzyny to juz calkiem inna historia jak auto kupowałem a bylem juz zmeczony szukaniem tego wlasnie modelu ( zajelo mi to 4 miesiace) benzyna nie chodzila i to niby byl moj blad ale tak sie cieszylem ze nie patrzylem na to. 3 mechaników twierdzilo ze mam pompe do wymiany i prawie w to uwierzyle do puki nie pojechalem i nie zatankowale go benzyna :) i auto jak by niby nic jezdzi na benzynie bez zadnych problemów tylko ze musze go odpalic na gazie potem przelaczyc na benzyne bo inaczej nie chce zalapac, i wszysko gra tylko ze trzyma wysokie obroty do puki sie nie zagrzeje. Rozumiem z waszych odpowiedzi ze mieszanka gazu jest za slaba czyli trzeba wyregulowac a co trzeba zrobic z benzyna tez regulacja? A i jeszcze jedno gdy obroty sa w normie to jak sie lekko rozpedze :d i zatrzymuje sie np. na swiatlach to obroty mi nurkuja do zera i wracaja na swoje miejce lub auto zgasnie. I tak wlasnie sie ciesze z autka na ktore czekalem 4 miesiace :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 11:30:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2009 22:17:48
Posty: 3
Lokalizacja: szczecin
Napewno NG? Seryjnie C4 2,3 bylo w AAR. Przynajmniej tak do tej pory myslalem :)[/quote]

masz racje ze AAR ale sugeruje sie tym co piszą w regulaminie i chyba dobrze to czytam?
NG - Benzyna 2.3 136KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: