Zrobię jeszcze raz logi statyczne 001 z wyłączoną klimą i radiem.
W zeszłym roku w czerwcu po chwili jazdy zapaliła się spirala na zegarach, nie miałem jeszcze kabla i podjechałem do mechanika, który zajmuje się tylko dieslami. Podpiął komputer i powiedział, że błąd związany z pompą, skasował błąd i tyle.
W tym roku 17.12 w Krakowie padł mi akumulator. Odpaliliśmy kablami po około 30 minutach. Słyszałem, że VP44 nie lubią dużych spadków napięć.
Błąd z WS pierwszy raz wyskoczył jak wyciągałem akumulator żeby wyczyścić odpływy. Jedna wtyczka była sprawdzana. Jest ich więcej?
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1142527#1142527
Czy WS dobrze działa? W statycznych 004.3 i dynamicznych 004.3 są same zera, a korekcje w statycznych 013 i 014 są chyba dobre?
[+]
Logi statyczne wyłączona/i włączoną klima i radio i zrobione jeszcze raz:
-włączone 001.2 jest częściej 4,7 niż 4,4 a 001.3 jest 25,8
-wyłączone 001.2 jest częściej 4,4 niż 4,7 a 001.3 jest 25,8
W kostce od WS psiknąłem Bernerem, kilka razy złączyłem/rozłączyłem.
W statycznych 004.3 już nie ma zer, później w dynamicznych 004.3 nie ma samych zer jak ostatnim razem.
Po chwili jazdy błąd od WS powraca, przed psiknięciem od razu wyskakiwał.
Czy jeszcze pojawiające się zera to dalej problem na łączeniu?
http://mariolini.gregorio.pl/images/logi/2/static_004.jpg
http://mariolini.gregorio.pl/images/logi/2/dynamic_004.jpg
http://mariolini.gregorio.pl/images/logi/2/static_013_014.jpg