.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 21:13:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.5 TDI AEL analiza parametrów
PostNapisane: 28.gru.2009 13:54:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.gru.2008 23:54:42
Posty: 10
Lokalizacja: zach-pom
Witam, posiadam A6 96, i od czasu mrozów pojawił się problem z odpalaniem, do tej pory sprawdziłem świece, napięcie na świece, nowe węże przelewowe, filtr paliwa,opaski, akumulator... Dzisiaj za pomocą VAG-COM na ciepłym silniku odczytałem parametry w BASIC SETTINGS->GROUP 000 i wygląda to następująco: poz1- 048 poz2-022 poz3-000 poz4-014 poz5-087 poz6-232 poz7-068 poz8-176 poz9-105 poz10-055 Wydaje mi się na słuch ,że kąt wtrysku jest nie taki, ale nie mam pewności i nie wiem czy może coś jeszcze.


Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 17:32:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Na ile Ci skaczą obroty w BS?Jeśli na 1000 to z Twego 48 przestaw na 70-75(około 2-3 mm mierzone na kołnierzu pompy przesuń w stronę silnika).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 18:14:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.gru.2008 23:54:42
Posty: 10
Lokalizacja: zach-pom
NIe pamietam dokladnie na ile, odpale go zaraz i sprawdze ale jeszcze co do znaczen poszczegolnych pozycji, to co jest pod poz 1? slyszalem, ze po 2 jest kat wyprzedzenia zaplonu (i powinien wynosic ok 65) a pod 4 dawka paliwa (ok 13)

Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 18:25:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2006 09:15:12
Posty: 125
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: A6 C5
Robert szcz. napisał(a):
co do znaczen poszczegolnych pozycji, to co jest pod poz 1? slyszalem, ze po 2 jest kat wyprzedzenia zaplonu


1-obroty silnika
2-kąt wtrysku
3-pedał gazu
4-dawka paliwa
5-cisnienie turbo
6-ciśnienie atmosferyczne
7-temp płynu
8-temp zasysanego powietrza
9-temp paliwa
10-przepływka

_________________
A6 C5 AVG 00 sedan 2010>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 18:38:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.gru.2008 23:54:42
Posty: 10
Lokalizacja: zach-pom
VWMARTIN dzękuję, właśnie sprawdziłem i obroty po włączeniu BS i GR 000 skacza dokładnie na 1000obr, MAKAON rozumiem, że kąt wtrysku jest za późny i trzeba go przyśpieszyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 18:44:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
Tak :peace:
Bo przesuwając pompe bliżej silnika zapłon przyspieszamy, a im dalej opuźniamy

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2009 20:31:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ilez razy mozna pisac o tym samym:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=69127

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: