Witam.
Też przerabiałem temat z pompką paliwa u mnie było o tyle prościej że spaliła się pompka paliwa, wystarczyło wymienić.
Twój problem może leżeć w podłączeniu pompki, słyszałem że jak się zamieni plus z minusem to pompka chodzi ale nie podaje paliwa. Druga sprawa to pompka strumieniowa ona raczej się nie może zepsuć, nie jest to rzecz elektryczna/elektroniczna po prostu to kawałek plastiku. Działa ona coś na zasadzie spuszczania cieczy z beczki musisz zassać a potem już samo leci. Tylko tu rolę twoich ust pełni pompka paliwa. Takie to łopatologiczne tłumaczenie ale humanistą nie jestem.
Kolejną rzeczą jest świeca żarowa mi mrygała jak paliwo się kończyło czyli przy 2/3 baku, wtedy właśnie pompka powinna się włączyć.
Wskaźniki paliwa w audi lubią płatać figle, mi na przykład kończyło się paliwo (przy sprawnej pompce) na przed ostatniej kresce, spowodowane to było złą rezystancją pływaków, dodam że jazda na rezerwie bardzo szkodzi VP44 ponieważ wraz z paliwem dostaje się powietrze które ją zabija.
A i jeszcze jedno pompka paliwa zw baku napełnia tylko garnuszek, a dalej to pompa wtryskowa VP44 sama zasysa paliwo z garnuszka.
Wiem że moja wypowiedź jest nie składna, ale może coś Ci to pomoże.
Pozdrawiam i życzę powodzenia
_________________ A6 C5 2,5TDI AFB Quattro
|