.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 18:01:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: tylne zawieszenie Audi C4 Quattro 2,6 V6
PostNapisane: 13.kwi.2007 21:17:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Witam

przez jakis czas mocno cos mi skrzypialo z tylnim kole, pojechalem na kanal spikalem wsio wd40 ale nic to nie dalo. Podnioslem auto lewarkiem go góry i... zauwazylem ze kolo ma jakies luzy moge nim lekko ruszac w pionie, zauwazylem ze nad tarcza jest jakas sruba z guma i jest luzna. Ma ktos Etke bo swojej odpalic nie moge i nie wiem co to jest dokladnie. Prosze kogos o wklejenie tego elemntu i opis + nr :)

Narazie po spikniu mam spokoj (nic nie piszczy) ale widaomo element musze wymienic :)

Co zuzycie tego elemntu powoduje i za co ten elemnt odpowiada, mechanik ma w tym tyg zajety termin i zastanawiam sie czy to wazne i czy nie wymienic tego samemu

Pozdrawiam

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 21:50:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Ten element to wachacz górny. 443 505 351 P, 443 505 352 P. W intercarsie jako drążek reakcyjny zawieszenia tylnego.
Ocap - ok 160 pln/szt.
Lamforder = ok 420 pln/szt. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2007 00:44:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
nooo nieee, przecież to nie Twoje pierwsze quattro :peace: Nie piszczało Ci to nigdy? Piszczą dokładnie te wahacze górne. Wystarczy wstrzyknąć strzykawką z igłą trochę oliwy pod te gumowe osłonki na końcach tych wahaczy i będziesz miał na pół roku cicho. Jeżeli nie pukają to nie wymieniaj tego bo szkoda kasy. Mogą stukać w momencie gdy koło ma nagle uskok i spada w dół podczas jazdy. Nie bój się to Ci nie odpadnie. Moim zdaniem możesz jeździć jak nie stuka przy normalnej jeździe. Miałem podobnie w dwusetce i jeździłem tak dwa lata. Luz nie powiększał się i nie był dokuczliwy przy normalnej jeździe więc sobie to darowałem. Co pół roku brałem strzykawkę i wstrzykiwałem odrobinę oleju pod gumki i było cicho. Można to zregenerować płacąc dużo mniej niż za dobry zamiennik, mam namiar na warsztat w Wawie, w którym regenerują to bardzo dobrze. :diabel:

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: