jak nie wymieniałeś łożysk to bym polecał tak na wszelki wypadek
ale jednak ważniejsza może być ta maglownica
ostatnio był temat coś o zbieżności kół chyba i wymienione elementy
pochylenie koła przy skręcie jakieś kąty wymiary jak to ma tam sie zachowywać koła ze
poszukam jak będę miał czas
ADAM 12 napisał(a):
Najważniejsze w geometrii są cztery wartości: kąt pochylenia kół, kąt pochylenia sworznia zwrotnicy, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy oraz zbieżność kół.
Jeżeli ustawienie kół jest niewłaściwe, następuje wówczas szybkie, nierównomierne zużywanie się ogumienia. Pochylenie i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy decyduje natomiast o stabilności samochodu w czasie jazdy, wpływa bowiem na jego sterowalność. Nieprawidłowe wyprzedzenie sworznia zwrotnicy powoduje niestabilność auta w czasie jazdy. Właściwa zbieżność kół zapewnia uniknięcie poślizgu bocznego, poprawia w ogóle stabilność kierowania oraz zapobiega nadmiernemu zużyciu ogumienia.
[/i]