.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 06:13:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL] ciśnienie w oponach... nie rozumiem :-(
PostNapisane: 30.gru.2007 19:11:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Nie mogę zwalczyć tematu, niewiem co jest grane :-(

mam mieć w autku 2,4 kPa z przodu i 2,8 kPa z tyłu
chciał bym wyrównać sobie ciśniania zgodnie z instrukcją...

ale mam 4 nanometry i każdy inaczej wskazuje!

pompka ma skalę według kPa i pokazuje 2,4
nanometr pierwszy w Barach pokazuje 2,5
nanometr drugi w "at" pokazuje 3
nanometr trzeci w "Lb" pokazuje 3,3
nanometr czwarty w "Kg" ma 2,4

proszę o pomoc, wiem że to pewnie troszkę śmieszny temat ;-)
ale proszę o wyrozumiałość

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Ostatnio edytowano 30.gru.2007 21:32:11 przez Maciek1024, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2007 21:15:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie rób siary ;) kPa to kilopaskale i odpowiadają mniej więcej barom. Chyba wiadomo, które oszukują? ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2007 21:35:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
nie chciałem robić "siary" :diabel:

już mam jasność (przeliczniki jednostek dostępne w necie zrobiły mi "wodę z mózgu" :-)

dzięki !

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] ciśnienie w oponach... nie rozumiem :-(
PostNapisane: 31.gru.2007 12:44:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Maciek1024 napisał(a):
Nie mogę zwalczyć tematu, niewiem co jest grane :-(

mam mieć w autku 2,4 kPa z przodu i 2,8 kPa z tyłu
chciał bym wyrównać sobie ciśniania zgodnie z instrukcją...

ale mam 4 nanometry i każdy inaczej wskazuje!

pompka ma skalę według kPa i pokazuje 2,4
nanometr pierwszy w Barach pokazuje 2,5
nanometr drugi w "at" pokazuje 3
nanometr trzeci w "Lb" pokazuje 3,3
nanometr czwarty w "Kg" ma 2,4

proszę o pomoc, wiem że to pewnie troszkę śmieszny temat ;-)
ale proszę o wyrozumiałość


Hej, nanometr pewnie mało kto ma w domu a w dodatku ciężko byłoby go użyc do pomiaru ciśnienia. Do tego przewidziany jest manometr ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] ciśnienie w oponach... nie rozumiem :-(
PostNapisane: 31.gru.2007 12:56:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
rodzynek napisał(a):
Maciek1024 napisał(a):
Nie mogę zwalczyć tematu, niewiem co jest grane :-(

mam mieć w autku 2,4 kPa z przodu i 2,8 kPa z tyłu
chciał bym wyrównać sobie ciśniania zgodnie z instrukcją...

ale mam 4 nanometry i każdy inaczej wskazuje!

pompka ma skalę według kPa i pokazuje 2,4
nanometr pierwszy w Barach pokazuje 2,5
nanometr drugi w "at" pokazuje 3
nanometr trzeci w "Lb" pokazuje 3,3
nanometr czwarty w "Kg" ma 2,4

proszę o pomoc, wiem że to pewnie troszkę śmieszny temat ;-)
ale proszę o wyrozumiałość


Hej, nanometr pewnie mało kto ma w domu a w dodatku ciężko byłoby go użyc do pomiaru ciśnienia. Do tego przewidziany jest manometr ;)


mała pomyłka .... mimo to chyba większość "zainteresowanych" zrozumiało o co mi chodzi ;-)

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 10:56:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
skoro masz tyle sprzetow pomiariwych, to ja bym wyliczyl srednia :peace:

_________________
cbx750 <motór
80cc '84 <były pogromnca obcokrajowców
80cc '85 <obecna błyskotka
Solaris Urbino #1516 :D MZA driver
hummerLimo H2 '08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2008 11:13:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Michauu napisał(a):
skoro masz tyle sprzetow pomiariwych, to ja bym wyliczyl srednia :peace:


miał bym sytuację taką jak u wulkanizatora :-)
czyli wszyscy dostają 2,2 bara niezależnie od autka i profilu opony :-(
...a ja raczej jestem dokładny w kwestiach technicznych :peace:

instrukcja mówi 2,6 to będzie 2,6 z dokładnością do 0,05 :diabel:

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: