.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 08:54:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4, ALL] Drgania i luzy w kierownicy-problem...
PostNapisane: 22.sty.2008 11:52:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Jak w temacie. Przy mniejszych predkosciach kierownica sie trzesie.
Po wymianie amorkow jest troche lepiej ale nadal mnie to wkurza i powoli zaczyna deprymowac. W poradniku naprawczym audi 100 czytalem o poduszce kierownicy w audi C3. Czy w C4 jest tez taka poduszka? Moze to ona jest winna???
Niby sprawdzali mi koncowki drazka i mowili ze mozna jezdzic, ale juz sam nie wiem. Chce wykluczyc wszystkie mniejsze usterki przed zabraniem sie za magla.
Mial ktos podobne objawy bankowo takze prosze o pomoc...
Ps. Czy ustawienie zbieznosci ma cos wspolnego z drganiami kiery czy tylko ze sciaganiem na boki?

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 13:37:38 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
kolego...
przyczyn drgań może być tyle ile jest elementów metalowo - gumowych w twoim autku, czyli
- końcówki drążków
- wahacze (tuleje, sworznie)
- tuleje ławy (sanek) zawieszenia
- górne poduszki amortyzatorów
do tego dochodzą:
- niewyważone kola
- zbieżność także
- zwichrowane tarcze (i to niekoniecznie będzie to czuć tylko przy hamowaniu)

Reasumując - musisz zrobić PORZĄDNĄ diagnozę, a dopiero potem brać się za wymienianie. A jak na diagnozie nie wyjdzie ABSOLUTNIE NIC to.... wymień wahacze :peace: już kiedyś o tym pisałem, w moim i kilku innych przypadkach się sprawdziło ;)

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 14:23:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Panowie z Zielonki ogladali i powiedzieli ze wahacze sa ok. W sumie byly wymieniane rok temu ok 35tys bylo zrobione na nich z tym ze jezdzilem pare miesiecy na zdezelowanych amorkach. Kolem tez krecili i sprawdzali lozyska. Kilka miesiecy temu wymienialem gumy drazka i tuleje metalowo gumowe przy wahaczach.

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 14:03:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Nkt nie mial podobnych problemow albo nie ma ludzi ktorzy sie znaja na ukladzie kierowniczym na tym forum???
Nie wierze :/

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 19:25:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
ten ulkad to nie jest zadna mecyja. Rozbierz, zobacz co ma luzy i wymien. Od to cala afera i gadanie.

Tam z przodu jest tak:
-jedna guma ktora trzyma wachacz - moglo stwardniec ale nie sadze zeby powodowalo luzy
-mocowanie wachacza do mocowania lozyska - tamto raczej bedzie dobre
-mocowanie swaybaru - to sie moglo wyrobic na bank. ale czesci sa smiesznie tanie
-koncowka drazkow kierowniczych - przez to masz pewnie luz
-pekniete mocowanie ukladu kierowniczego - trzeba by wtedy sciagac przednie boczki i zobaczyc

Hmm tam z przodu wiecej nic nie ma....? :D mozesz miec krzywe felgi, znieksztalcone opony jak sa stare, wszystko co ci arturro napisal.

Wejdz pod auto i ocen co jest w nieciekawej kondycji.

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 19:43:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
jakie masz felgi?
Oryginalne czy nie. Masz pierscienie centrujace? Moze Twoje felgi tylko trzymaja sie na srbach i nie sa wycentrowane wzgledem piasty.
To oczywiscie juz po sprawwdzenie wszystkiego co pisano powyzej.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2008 11:07:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Byłem u znajomego w stacji kontroli pojazdow i wykluczyl wszystkie luzy na sworzniach i innych tulejach, koncowkach itp. Wszystko jest ok to pozostalo mi tylko sprawdzic opony w wulkanizacji a luz w kiero najprawdopodobniej maglownica :/ Kupic nowa trzeba czy zzregenerowac???

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2008 08:02:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
A moze peklo mocowanie ukladu kierowniczego? sprawdz tez bo to tez moglo siasc....takie 2 blachy po obu stronach auta pod blotnikami

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: