Witam.
Po rozebraniu cieknacego zacisku (lewy tył) okazało się, że ma głębokie wżery i cieknie od strony uszczelki koło regulatora ręcznego. (tak opisał mi to znajomy kóry to rozbierał).
Chwilowo wstawiono mi trochę grubszy oring i wycieki ustały. Ma to mi wystarczyc do puki nie kupię drugiego zacisku.
Obecnie to koło słabo hamuje mimo iż płyn nie wycieka.
Rozglądałem się za nowym zaciskiem (w sklepie 400 zł zamiennik 1000 oryginał). Zakup na szrocie wiąże sie z ryzykiem kupienia starego zacisku, którego żywotność raczej będzie krótka.
Podpowiedziano mi żebym rozejrzał siena szrocie za zaciskami od A4 bo to młodszy samochód więc i zaciski będą mniej zmęczone (teoretycznie).
I tu moje pytanie.
Czy podejdą zaciski od A4 (B5) bez rzadnych przeróbek?
Czy może lepiej skoro nie cieknie już to zostawić tak jak jest i niepotrzebnie nie ładować sięw koszty. - tylko czemu słabo hamuje mimo że odpowietrzone?
Czy mogę wymienić1 czy muszę koniecznie wymieniać 2 zaciski?
Pozdrawiam
Rafaello
_________________ Audi C6 3.0TFSI Audi B6 1.8T BEX 190KM Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r. Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r. Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r VW Polo 1.3 LPG 1986r.
|