.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 06:35:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czym różni się zawiesznie S-line od zwykłego [A6 C5]
PostNapisane: 16.cze.2008 14:35:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
W 2004 kupiłem A6 i zamówiłem pakiet S-line z obniżonym i utwardzonym zawieszeniem. Teraz mam 180tkm i lekko zaczęło coś już w nim pukać. Moje pytanie brzmi następująco czym się różni zawiecha S-line?? czy idąc do salonu, aby kupić będe musiał powiedzieć że to jest zawieszenie S-line??

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 19:47:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
W zawieszeniu masz zmienione amorki + sprężyny.Nic więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 20:38:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Czyli idąc do ASO proszę o wahacze jak do normalnej A6 a spręzyny i amorki od wersji S-line??

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 20:46:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
2rafal7 napisał(a):
Czyli idąc do ASO proszę o wahacze jak do normalnej A6 a spręzyny i amorki od wersji S-line??


Podaj im nr VIN i wszystko bedą wiedzieć ;) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 20:59:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Oki, tak zrobie

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 22:22:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2007 13:45:12
Posty: 79
Lokalizacja: Gniewkowo
Niestety ale jeżeli faktycznie jest pakiet s-line to wachacze są inne. Nie wiem jak to wygląda pod względem mechanicznym ale normalne mają index A na końcu a s-line mają C albo E (nie pamiętam bo kupowałem jakiś czas temu). W serwisie sprzedawca stwierdził " kup Pan te z C bo są mocniejsze. Droższe od A o 30% ale wytrzymają dwa razy tyle co A". Co ważne ! nie spotkałem wachaczy innych firm z indeksem C (albo E), wszędzie A. Podobno wachacze są wzmocnione i stosowane w zawiasach RS ( w ETCE można sprawdzić).

_________________
--
wojtek
A6 BFC S-line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 23:57:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
S-line jest na 100% bo autko zamiawiałem sam w salonie jako nowe i domówiłem sobie ten pakiet. Czyli zaiwecha s-line jest droższa??. Możliwe, że są wzmocnione bo ja na swoich zrobiłem 180tkm i doiero teraz zaczynam odczuwac b. lekkie luzy.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 07:19:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
wojtek_2 napisał(a):
Niestety ale jeżeli faktycznie jest pakiet s-line to wachacze są inne. Nie wiem jak to wygląda pod względem mechanicznym ale normalne mają index A na końcu a s-line mają C albo E (nie pamiętam bo kupowałem jakiś czas temu). W serwisie sprzedawca stwierdził " kup Pan te z C bo są mocniejsze. Droższe od A o 30% ale wytrzymają dwa razy tyle co A". Co ważne ! nie spotkałem wachaczy innych firm z indeksem C (albo E), wszędzie A. Podobno wachacze są wzmocnione i stosowane w zawiasach RS ( w ETCE można sprawdzić).


RS ma inną zawiechę bo jest szerszy :!:

Końcówki literowe nie mają znaczenia.Generalnie jeśli kiedyś było "A" a jest "B" ma to znaczenie tylko i wyłącznie w katalogu.Nr się zmieniają bo producent modyfikował numeracje ze względu na pasowność jednego elementu do kilku aut.
Ot filozofia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 08:54:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2007 13:45:12
Posty: 79
Lokalizacja: Gniewkowo
Ale nie ma tylko wyłącznie w katalogu, bo w katalogu nadal występuje i A i C. I wyraźnie napisane że A to normalne a C to 1BV. G jest do aut opancerzonych. Nie było by sensu wprowadzać tożsamych elementów pod dwoam różnymi indeksami.

_________________
--
wojtek
A6 BFC S-line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 16:57:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
wojtek_2 napisał(a):
Ale nie ma tylko wyłącznie w katalogu, bo w katalogu nadal występuje i A i C. I wyraźnie napisane że A to normalne a C to 1BV. G jest do aut opancerzonych. Nie było by sensu wprowadzać tożsamych elementów pod dwoam różnymi indeksami.


Nie rozmawiamy o aucie opancerzonym. Chyba ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: