.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 09:21:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.8 AAh 1995] Problemy ze wspomaganiem zacina się
PostNapisane: 05.kwi.2009 20:18:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
Moze ktoś doradzi co może być wspomaganie zacina się nie ma różnicy jakie obroty silnika raz działa kawłek dobrze a za chwile ledwo można kierownicą zakręcić pomaga troche cofniecie kierownicy w drugą strone co wymieniać?

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 17:34:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
Ludzie czy naprawde nikt niewie co to może być? Proszę o jakąś podpowiedz czy to może być pompa czy maglownica//

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 20:28:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
Ja bym zaczął od sprawdzenia Servotronic'a... kostkę przy maglownicy (w poprzednim moim audiku miałem podobny problem) a może coś na samym module servotronica. Moduł jest przykręcony do nawiewu na nogi pasażera (taka zielona skrzyneczka)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2009 20:37:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
Ta kostka na maglownicy jak wygląda gdzie jej szukać.Co jej może dolegać? popsikać tam wd 40?

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2009 20:44:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
To auto raczej nie ma servotronica :):

A przyczyną zacinania sa:
uszkodzone zawory w pompie
uszkodzony magiel
uszkodzone łożyska McPhersona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2009 21:05:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
łożyska wymieniałem w zeszłym roku więc zostaje pompa lub w najgorszym wypadku magiel.Czy pompe da się we własnym zakresie wymienić tak jak to sie mówi na parkingu?Kupować nową za 250 czuy uzywke?

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2009 22:20:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
kemese napisał(a):
Czy pompe da się we własnym zakresie wymienić tak jak to sie mówi na parkingu?Kupować nową za 250 czuy uzywke?


Jeśli Cie sąsiad nie pogoni z parkingu to się da.

JA kupił bym nową.Ale pytanie jaki producent ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2009 05:25:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
Znalazłem na przykład taką na allegro. http://www.allegro.pl/item578814393_pom ... _nowa.html


Pewnie ją kupię lukne jeszcze te kostke jesli ją mam.

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2009 07:24:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
ADAM 12 napisał(a):
To auto raczej nie ma servotronica :):


A skąd takie przypuszczenie?

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2009 13:09:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2006 12:55:56
Posty: 131
Lokalizacja: Wałbrzych
koledzy a jak poznac servotronik?? kupiłem magiel używke i wychodzi z niego jedno połączenie na kabelek..taka malutka kostka....jak ktoś ma jakieś fotki to mile widzane;)

_________________
AUDI A6 95r 2,6quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2009 13:30:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
A numeru tam nie ma?

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2009 13:43:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2006 12:55:56
Posty: 131
Lokalizacja: Wałbrzych
jeśli pisałeś to do mnie krisker to nr jest i sie zgadza poza jedną literką na końcu:P przy wymianie się okaże czy jest oki:P

_________________
AUDI A6 95r 2,6quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2009 15:53:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
kemese napisał(a):
Znalazłem na przykład taką na allegro. http://www.allegro.pl/item578814393_pom ... _nowa.html


Pewnie ją kupię lukne jeszcze te kostke jesli ją mam.


Kupiłem taką pompę i poszła do śmieci.... nie nadaje się (po pięciu kilometrach odmówiła posłuszeństwa)

Kostka servotronic'a jest umiejscowiona przy łączeniu magla z kolumną a sam servotronic wygląda tak:

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2009 05:59:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
No to co kupic używke?Boję się okaże się równie dobra (czyli zła)jak ta co mam pompa lukasa kosztuje 1000 więc odpada.

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2009 10:26:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
Nie wiem czemu uparłeś się na pompę.... objawy na nią nie wskazują ale jak chcesz przybliże procedurę wymiany.

- Zdejmujesz pokrywę górną i przednią osłonę paska wielorowkowego (dwie śruby z góry i dwie z przodu pokrywy)

- luzujesz śruby na kole pompy (bo z paskiem łatwiej)

- naciągasz i blokujesz napinacz paska (do napinania jest tam otwór na ampul ale nie pamiętam jaki, natomiast do blokady jest otworek okrągłu :) )

- teraz spokojnie zdejmujesz pasek i odkręcasz cewki raze z podstawą, po czym przewody pompy (tej części nie lubię bo zawsze poleci trochę płynu akurat na dekiel bloku pod kolektorem trzeba jakiś szmatek nawrzucać)


- teraz odkręcamy pompę i koło, po czym zakładamy drugą.

WAŻNE!

ZANIM ZAŁOŻYMY NOWĄ POMPĘ NALEŻY JĄ ZALAĆ PŁYNEM I TROSZKĘ POKRĘCIĆ ŻEBY BYŁA CAŁA ZALANA. SUCHA POMPA NIE MOŻE BYĆ ZAŁOŻONA.

Raz wymieniałem pompę pod blokiem bo mi się śpieszyło (właśnie tą śmietnikowatą którą chcesz kupić) i trwało to jakieś 30 minut :D

................................................................

Jednak na Twoim miejscu sprawdziłbym te połączenia, następnie chyba czepiłbym się płynu (na wszelki wypadek wymieniając go) bo równie dobrze może się blokować zaworek w maglu (nie wiem czy ktoś o tym pisał czy nie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2009 19:53:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
Cóż zaczołem od zmiany płynu było jakby lepiej ale potem wróciło do normy.Zauwazyłem tez że objaw się nasila na gorącym silniku po dłuższej jeździe po mieści jak w banku jest.Zobacze jeszcze ten wtyk .Dzięki instrukcje.

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: