.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 23:44:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 2.4 amortyzatory tyl.
PostNapisane: 09.cze.2009 11:49:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Ma ktos doswiadczenie z amorkami bilstein B4? czy to sie nadaje pod -40 czy raczej nie bardzo. w przyszlym tygodniu chce posadzic autko i szukam amorow ktore moge wsadzic do takiego zawiasu.
Jezeli one sie nie nadaja to jakies inne pomysly?

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2009 19:19:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Nie wiem jak do C5, ale generalnie:
B4 to olejak, do standarowego zawieszenia;
B6 to gaz, nadaje się do -20mm
B8 to gaz do większej gleby.

* informacje uzbierane z forum ;)

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2009 19:34:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
B4 są gazowe.

Tutaj więcej detali: http://www.bilstein.de/products.html?int=1.

Jest jeszcze sachs: http://www.zf.com/brands/content/en/sachs/products_sachs/suspension_sachs/car_shock_absorbers/car_shock_absorbers.html. Zarówno Super Touring jak i droższe Advantage są dostępne w wersji do obniżonego zawieszenia (raczej -20 niż -40, ale powinieneś na nich już sympatycznie pojeździć).

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2009 20:25:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
sebolec napisał(a):
B4 są gazowe.

Zgadza się, ale niskociśnieniowe. B6 i wyżej to już wysokociśnieniowe.
Użyłem potocznego sformułowania.

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2009 21:50:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
przednie mam wlasnie sachs Advantage i spisuja sie swietnie problem z tym ze kupilem je w polsce a teraz jestem w anglii i nie moge w zadnym sklepie ich dostac. Boje sie jechac na niskich sprezynach i orginalnych amorach ktore nie sa juz w najlepszej kondycji. Co do tych -40 to nie jestem pewny czy az tyle zejdzie, sa to dane katalogowe ale znajac zycie to tyl az tak nie siadzie.
Mam jeszcze troche czasu na znalezienie amorow pod te sprezyny wiec bede szukal.
Macie jakies pomysly oprucz tych B6 i B8?
z gory dziekuje.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 00:06:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Cześć Mirek ;)
Podczas majowego urlopu w PL robiłem b. duży serwis i między innymi zrobiłem kompletną wymianę zawiechy. Moja fabryczna to 1BE (sport suspention) i takiej się trzymam. Jeśli chodzi o tył to do fabrycznych springów założyłem Sachsy - oczywiście gazowe. Przód poszedł kompletny Audi na pierwszy montaż (amory czerwone). Jak chcesz to mogę zapodać fotki. Auto leży w miarę nisko - jak na cywila :) Z tym, że na krótkie nierówności twardo. Ale trzyma się gleby jak porządna M-ka :)
pozdr. ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 06:22:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
mysle ze zobaczymy sie na spocie i foty beda zbedne w tej chwili. tak czy inaczej ze sprezyna z tylu jest cos nie tak bo auto troszke siedzi z prawej strony i zamiast kupowac nowe oryginaly zdecydowalem sie na -40 zeby mi sie lepiej do polski jechalo, na oryginalach strasznie buja podczas wiatru czy tez wyprzedzania TIRa z duza predkoscia na autostradzie. zobaczymy jak to sie bedzie spisywac.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: