Witam,
Po wymianie klocków i tarcz z przodu + płynu hamulcowego, czesto podczas jazdy zaczyna buczeć jakby za zegarami, momentami dość głośno i nie są to klocki/tarcze bo to się dzieje nawet przy 5-10km/h. Przed wymianą nic takiego się nie działo. Płyn hamulcowy jest zawsze w normie między Min. Max.
Dźwięk ustaje po całkowitym zatrzymaniu auta lub przy delikatnie wciśniętym pedale hamulca.
Podejrzenie pompa hamulcowa.
Pedał hamulca jest dość miękki, choć nie wciska się cały w podłogę i hamulce działają w miarę dobrze na dole. Twardszy robi się po podpompowaniu kilka razy, natomiast jeśli delikatkie wciskam to zejdzie aż tak do 1/3 wysokości. ABS się włącza OK.
Wygląda jakby układ był zapowietrzony, choć był odpowietrzany OK.
Po nocnym postoju i włączeniu zapłonu, kontrolka sygnalizuje OK. Natomiast bez ruszania hamulca i skręceniu kół w obojetnie którą stronę zaświeca się pomarańczowa kontrolka (O) do końca jazdy. A nawet jak włączę zapłon jeszcze raz to zamiast OK świeci się znów (O), najprawdopodobniej dzieje się tak do ponownego ostygnięcia.
Sprawdziłem pompę i faktycznie jest wilgotna i część serwa też, tak jak na zdjęciach, choć te bąbelki są z farby nie z płynu:
Jak myślicie według tych objawów:
Czy wystarczy wymienić sam zbiorniczek na płyn z pompą, np. taki z allegro:
http://allegro.pl/item515547930_pompa_hamulcowa_audi_100_c4.html
Jakie uszczelki trzebaby do tego. Czy wystarczy na silikonie.
Lub czy trzeba wymienić całą pompę + serwo (dużo więcej kasy i zabawy z wymianą - co dokładnie wtedy trzeba zdjąć żeby to wymienić?)
http://allegro.pl/item519823315_audi_100_c4_pompa_hamulcowa_w_komplecie_z_servem.html
Podejrzenie jest jeszcze w stronę cylinderków przy hamulcach, ale wydawały się OK.
Dziękuję z góry za wszelkie informacje.
Pozdrawiam