.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 21:55:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.7 BT]PROSA O SPRAWDZENIE BLEDOW
PostNapisane: 09.sie.2009 21:05:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:46:31
Posty: 33
Lokalizacja: mlawa/ARHUS
WITAM. dzis poraz pierwszy podpiolem swoja niunie i oto takie cudenka wyskoczyly . oczywiscie prosba o przetlumaczenie i wyjasnienie tych bledow .Z gorki podziekowal.

Vag-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4B0 907 551 M
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 10712
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: WAUZZZ4B02N014528 AUZ7Z0A1873472
7 Faults Found:
17862 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Short to Ground
P1454 - 35-00 - -
17870 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1462 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17864 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1456 - 35-00 - Please Register/Activate
18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1649 - 35-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
18256 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1848 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01545 - Sensor for Parking Aid: Rear Left (G203)
37-00 - Faulty

oraz cos takiego

VAG-COM Version: Release 409.1-S


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56,76

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 4B0 907 551 M
Component: 2.7l V6/5VT G 0002
Coding: 10712
Shop #: WSC 02325
WAUZZZ4B02N014528 AUZ7Z0A1873472
1 Fault Found:
17862 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Short to Ground
P1454 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0110 1001

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Controller: 4B0 614 517 H
Component: ABS/ESP allrad 1328
Coding: 06355
Shop #: WSC 00190
No fault code found.

Address 01: Engine
Protocol: KW1281
Controller: 4B0 907 551 M
Component: 2.7l V6/5VT G 0002
Coding: 10712
Shop #: WSC 02325

Address 03: ABS Brakes
Protocol: KW1281
Controller: 4B0 614 517 H
Component: ABS/ESP allrad 1328
Coding: 06355
Shop #: WSC 00190

Address 08: Auto HVAC
Protocol: KW1281
Controller: 4B0 820 043 AB
Component: A6-Klimavollautomat 0104
Coding: 00000
Shop #: WSC 02325

Skipping Address 15-Airbags

Address 17: Instruments
Protocol: KW1281
Controller: 4B0 920 933 P
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D07
Coding: 00164
Shop #: WSC 00222

Address 25: Immobilizer
Protocol: KW1281
Controller: Bit teA dre ss
Component: e 17 eingeben

Address 33: OBD-II
Protocol: ????
Controller: OBD-II/EOBD, Protocol Keyword: $0808

Address 35: Centr. Locks
Protocol: KW1281
Controller: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 06987
Shop #: WSC 02325

Address 45: Inter. Monitor
Protocol: KW1281
Controller: 4B0 951 178 A
Component: Innenraumueberw. D04
Coding: 00102
Shop #: WSC 02325

Address 55: Xenon Range
Protocol: KW1281
Controller: 4Z7 907 357
Component: dynamische LWR D06
Coding: 00050
Shop #: WSC 02325

Address 76: Park Assist
Protocol: KW1281
Controller: 8E0 919 283
Component: Parkingsyst. A6 RDW D09
Coding: 00116
Shop #: WSC 02325


nazbieralo sie troche tego

_________________
C4 2,3 BYłA
C4 2,6 V6 BYłA
C4 2,8 V6 BYłA
C4 2,5 TDI 6 GANG FULL AVANT BYŁA
C5 2,7 BITURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2009 17:56:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Sporo tych bledow powiem szczerze...
Zacznij od ich skasowania, a pozniej zrob odczyt jeszcze raz, moze bedzie ich mniej, wiekszosc to pewnie "bledy sporadyczne"

pozdrawiam :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2009 19:48:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:46:31
Posty: 33
Lokalizacja: mlawa/ARHUS
witam . no coz po doglebnym grzebaniu po necie itd owszem pare bledow rozgryzlem :P ale na wiekszosc nadal nie mam odpowiedzi :< .praktycznie to doczytalem sie ze mam walniety Sensor 1 (G235) i to jest chyba najwieksza bolaczka oraz ze nie dziala prawidlowo czujnik parkowania . oczywiscie bledy kasowalem i wiekszosc juz zginela i nie powraca ale reszta nadaj istnieje.
tak jak wsoimnialem najwieksza bolaczka to G235 troche kieszen zaboli :( i juz zastanawiam sie jak ten temat zalatwic czy nowy czy szukac uzywki ale chyba jednak nowy zawsze to pewnosc ze posmiga troche i zawsze jakas gwarancja . zastanawia mnie jeszce ktory to jest prawy czy lewy stojac przodem do samochodu :D

_________________
C4 2,3 BYłA
C4 2,6 V6 BYłA
C4 2,8 V6 BYłA
C4 2,5 TDI 6 GANG FULL AVANT BYŁA
C5 2,7 BITURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2009 19:54:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
konrey napisał(a):
tak jak wsoimnialem najwieksza bolaczka to G235 troche kieszen zaboli :( i juz zastanawiam sie jak ten temat zalatwic czy nowy czy szukac uzywki ale chyba jednak nowy zawsze to pewnosc ze posmiga troche i zawsze jakas gwarancja . zastanawia mnie jeszce ktory to jest prawy czy lewy stojac przodem do samochodu :D

G235 patrząc od przodu auta, lewy
G236 to prawy.

Poglądowy schemat:
Obrazek

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2009 20:06:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:46:31
Posty: 33
Lokalizacja: mlawa/ARHUS
czyli juz wszystko jasne i podziekowania . szkoda tylko ze to bolaczka tych motorkow i ze takie spoustoszenie robi w kieszeni ale co robic jak polowa konikow ucieknie sobie :D

_________________
C4 2,3 BYłA
C4 2,6 V6 BYłA
C4 2,8 V6 BYłA
C4 2,5 TDI 6 GANG FULL AVANT BYŁA
C5 2,7 BITURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2009 06:06:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
konrey napisał(a):
szkoda tylko ze to bolaczka tych motorkow i ze takie spoustoszenie robi w kieszeni ale co robic jak polowa konikow ucieknie sobie :D


tak z ciekawości, możesz rozwinąć myśl co to za element i jaki jest jego średni koszt?

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2009 06:45:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:46:31
Posty: 33
Lokalizacja: mlawa/ARHUS
rozumiem ze pytasz o "Gas Temp Sensor 1 (G235)" .
tak jest to sensor ktory mierzy temperature spalin ,objawy to takie ze jak padnie te codenko to poprostu jedna turbinka praktycznie jest nie zywa. W moim przypadku objawia sie to tym ze puki pozadnie sie nie rozgzeje silnik i dalej jak spokojnie jesdze z wolnym dosc przyspieszaniem to spoko ale jak tylko dam troche po garach odrazu sie odlacza. wystempuje on w silnikach 2.7 BT (A6,S4,RS4) napewno a koszt z tego co mi wiadomo to w ASo okolo 800 zl ale podobno juz ich nie robia i daja jakies zestawy naprawcze ktore sa podobno badziewie i drazsze.
Sadzac po niniach jakie posiadasz to Ciebie to nie dotyczy i musze ci powiedziec ze jezdzac C4 2.8 bylem naprawde bardzo hepi z tego silnika :peace: o mialem jeden problem to fakt . Raz jadac pewnego roku na Piknik do Mragowa w bardzo upalny dzien padl mi nagle czujnik Halla na walku rozrzadu sprawa nie wielka ale niunia stanela jak wryta w srodku jakiegos lasu.

_________________
C4 2,3 BYłA
C4 2,6 V6 BYłA
C4 2,8 V6 BYłA
C4 2,5 TDI 6 GANG FULL AVANT BYŁA
C5 2,7 BITURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2009 17:53:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
konrey napisał(a):
rozumiem ze pytasz o "Gas Temp Sensor 1 (G235)" .
tak jest to sensor ktory mierzy temperature spalin ,objawy to takie ze jak padnie te codenko to poprostu jedna turbinka praktycznie jest nie zywa. W moim przypadku objawia sie to tym ze puki pozadnie sie nie rozgzeje silnik i dalej jak spokojnie jesdze z wolnym dosc przyspieszaniem to spoko ale jak tylko dam troche po garach odrazu sie odlacza. wystempuje on w silnikach 2.7 BT (A6,S4,RS4) napewno a koszt z tego co mi wiadomo to w ASo okolo 800 zl ale podobno juz ich nie robia i daja jakies zestawy naprawcze ktore sa podobno badziewie i drazsze.
Sadzac po niniach jakie posiadasz to Ciebie to nie dotyczy i musze ci powiedziec ze jezdzac C4 2.8 bylem naprawde bardzo hepi z tego silnika :peace: o mialem jeden problem to fakt . Raz jadac pewnego roku na Piknik do Mragowa w bardzo upalny dzien padl mi nagle czujnik Halla na walku rozrzadu sprawa nie wielka ale niunia stanela jak wryta w srodku jakiegos lasu.


Dziekuję za wyjaśnienie, dopytuję się, bo za jakiś czas w "stajni" zrobię miejsce na 2,7bit w budzie albo s4 albo a6 ;) a o takim czujniku nie miałem pojęcia, dlatego można sobie zanotować kolejny pkt który trzeba będzie sprawdzać przy kupnie.

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 78 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: