Witam !!!
W zawiązku z tym iż w mojej karecie Audi 100 rok 1988 2,3 E silnik NF zaczęła cieknąc maglownica podjąłem się próby jej samodzielnej regeneracji. A więc po wyciągnięciu całości z auta, początkowy demontaż poszedł dość gładko - sugerowałem się opisami osób z forum. Jednak pomimo opisów w pewnym momencie utknąłem i nie wiem w jaki sposób dalej rozebrać element tak aby móc podmienić znajdujący się tam uszczelniacz. Jeśli ktoś osobiście to rozbierał i wie jak to proszę o podpowiedzi.
Z góry dziękuję za wypowiedzi typu słyszałem od sąsiada lub ktoś... mi powiedział. Pytanie kierowane do znawców tematu. Dzięki. Poniżaj przedstawiam foto miejsca w którym utknąłem.
1 Pierwsze zdjęcie przedstawia rurę maglownicy z której usunąłem listwę zębatą i tłoczysko.
[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d89338d1b3c2b123.html
2. Drugie zdjecie przedstawia miejsce po usunięciu denka w którym utknąłem i nie wiem jak dalej rozebrać tak aby wymienić znajdujący się w środku uszczelniacz to z niego kapał magiel.
[/img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/27a19e38d0bfd356.html
3. Inne ujęcie problemu jak to rozebrać ????
[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7a9b5557c9dd96f.html
4. Tak element wygląda od drugiej strony.
[/img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebd2b9942a7fd4fd.html
Serdecznie prosze o pomoc. Z góry dzięki i pozdrawiam !!! Jak dojdę do końca to zamiieszczę całe fotostory z rozbiórki i regeneracji maglownicy myślę że się komuś przyda.[/list]