mastacrx napisał(a):
Hmm... Cytat z tej strony:
''Z naszych długoletnich obserwacji i napraw przekładni kierowniczych, 90% wszystkich przekładni do których jest stosowany olej zielony bardzo mocno korodują. Dotyczy to takich samochodów jak: VW Golf IV/Bora/Polo, Skoda Octavia/Fabia, Audi A3, Seat Toledo/Ibiza, Opel Vectra C itp. Po naprawie takich przekładni namawiamy naszych klientów aby przechodzili na oleje typu ATF (czerwone), na których przekładnie mniej korodują i w związku z tym przedłuża się ich żywotność. Jeśli przejście na inny olej z zielonego na czerwony nie jest możliwe należy pamiętać o wymianie tego oleju przynajmniej raz w roku, ponieważ olej ten jest prawdopodobnie bardziej agresywny na części przekładni (listwę zębatą i wałek), co powoduje ich przedwczesną korozję." Co o tym myślicie?
Buuuhahahah doobre , firma dba o klienta żeby za 20-30 tyś km wrócił znowu robić magiel. Już bym ich olał na wstępie, a założył używkę za 150 pln, tylko taką co był w niej zielony płyn.