Witam.
Dziś wymieniałem tłoczki w hamulcach tylnich bo pękły osłonki i skorodowały. Dodam dla uściślenia że hamulce tarczowe zacisk lucas 38mm
Ponieważ płyn ma już trochę więc można by go wymieniać przy okazji.
Pytanka:
1. Płyn DOT-4 ? (jutro sprawdzę na zbiorniczku)
2. Jak usunąć stary płyn? (w zbiorniczku chyba pusto, przez zaciski w trakcie roboty poszło ok 300ml)
3. Jak odpowietrzać układ hamulcowy z ABS
4. Czy silnik ma pracować lub włączony zapłon (gdzieś czytałem)?
5. Czy ręczny po całym zabiegu od razu działa czy muszę coś robić?
6. Ile potrzebuję płynu?
7. Czy odpowietrza się pompę hamulcową - jak, gdzie jakiś odpowietrznik, w którym momencie?
Czy znajdzie się ktoś miły i powie co i jak bo w szukajce nie znalazłem konkretnych odpowiedzi?[/b]
EDIT
"straszna" rzecz się stała - przy odkręcaniu odpowietrzników przednich hamulców urwałem je lewy i prawy. Jakiś baran poprzednik nie zabezpieczył odpowietrzników. Mam wrażenie że jest OK jeżeli chodzi o działenie hamulcy. Ale chciałem wymienić płyn, więc należałoby go spuścić z każdego koła.
Jakie macie sposoby na usunięcie urwanych odpowietrzników?
Myślę o nagwintowaniu lewej śruby - czy to możliwe
_________________ jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6
|