Witam
na zdjeciu (to akurat a4-fotka z aukcji jakiejs, tak jest tez w passacie i pewnie w a6 tez) od gory zaznaczone sa uszy do przykrecenia wahaczy - widac wiecej po 2 komplety otworow (sa chyba 3 ale pewnosci nie mam/z pamieci mowie)
Po co to - i kiedy oryginalnie przez producenta byly uzywane ktore otwory
Tlo pytania
Pytanie sie zrodzilo bo po wymienia wahaczy dolnych (pasek przedliftowy z 2000r) z jednej strony (byly trw z logiem vw/audi, wlozone zostaly lemfy ze zjechanym logiem) gdy wahacz poprzeczny/glowny jest w wewn czy srodkowych otworach (dokldanie tak jak po drugiej stroni na ori wahaczach) to banan pasuje do zwrotnicy bez naciagania wtedy gdy jest on w zewnetrznych otworach (nie mam pewnosci jak to bylo wczesniej z bananem ori) - sciaga troche a zanim zaczne kombinowac z otworami w tych uszach czy przesuwaniem sanek (sa otwory fasolki) chcialbym wiedziec po co to...
Pozdrawiam,
Przemek