Witam, posiadam nieszczęsne A4 B5
Na początku zauważyłem, że kierownica nie wraca do jazdy wprost przy jeździe po łuku, obraca się ciężko, do tego ma luz taki że cięgle trzeba szukać jazdy na wprost. Przy okazji toczenia tarcz z przodu i wymiany klocków kazałem poluzować śrubę likwidującą luz na maglownicy, zrobiło się trochę lżej ale zaczęło coś pukać po prawej stronie. Po jakimś tygodniu prawa tarcza zaczęła się krzywić i zaczęło tłuc przy hamowaniu, najgorzej przy długim lekkim dohamowaniu, do tego powstaje rytmiczne tłuczenie z prawej strony. Odwiedziłem jeszcze stację diagnostyczną żeby sprawdzić luz na wahaczach końcówkach i nic nie znaleźli, amortyzatory też ok.
Wygląda na rozdupczoną maglownice ale czy to możliwe że słyszę ją tylko po prawej stronie jak wpadnę w wyrwę w naszej pięknej polskiej drodze? możliwe że to coś jeszcze?
Dodam jeszcze że płyn nie ucieka, nic nie skrzypi przy skręcaniu.
Jakieś sugestie?
|