Na dniach planuję zakup i wymianę wahaczy przednich. To co w tej chwili siedzi jest jeszcze w całości ori - na każdym wahaczu znaczki OOOO, górne i banany pochodzenia LMO, prosty dolny LMO > TRW. Przebieg 255 tyś, dolne wyglądają na całe, ale górne już mocno naderwane, aż skrzypią. Decyzja - komplet do wymiany.
Pomijając średnicę sworznia - zwrotnica alu, więc sworzeń 16mm pozostaje jeszcze problem osadzenia w trawersie.
Do zawieszenia 1BD jakie siedzi w S6 dolny prosty wahacz jest lekko inny - przy tulei od strony trawersu ma dwie osadzone na stałe podkładki. Domyślam się, że jest to dodatkowe wzmocnienie by nie wyłamać alu trawersu.
Eski od roku modelowego 2004 mają już zwykłe mocowania tego wahacza jednak mój to 2002 modelowo 2003r (3 w VINie)
By zobrazować wstawiam fotkę mojego wahacza :
Oraz zdjęcie ze sklepu :
https://www.ecstuning.com/Audi-C5_S6-Qu ... ES1843769/Tutaj zwykły wahacz :
https://www.ecstuning.com/Search/4B3407151C/ES2190114/numery oryginałów to : 4B3407151C dla zwykłej A6 i dla eski od 2004r oraz 4B3407151D dla wahacza z podkładkami.
Czy mieliście styczność z takimi wahaczami ? Czy można zastosować zwykłe + podkładki ? Czy są jeszcze jakieś inne różnice - np. twardość gumy czy jakaś inna średnica ?
W górnych różnic wizualnych nie znalazłem... albo słabo patrzę