VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 26 July 2016, 17:54:57.
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5 Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,22,34,35,36,37,45,55,56,57,65,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL Controller: 4Z7 907 401 A Component: 2.5l/4VTEDC G200SG D00 Coding: 01015 Shop #: WSC 02325 VCID: 3B09B4EF3A7D 00000059 130 106EC150_1.R75043942390 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference Readiness: N/A
------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.LBL Controller: 4Z7 907 389 Component: ABS/ESP allrad D36 Coding: 06355 Shop #: WSC 12345 VCID: 09651E272021 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - -
VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 26 July 2016, 17:55:33. Control Module Part Number: 4Z7 907 401 A Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G200SG D00 Software Coding: 01015 Work Shop Code: WSC 02325 VCID: 3B09B4EF3A7D Additional Info: 00000059 130 106EC150_1.R75043942390 Additional Info: 00000059 130 106EC150_1.R75043942390 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference
NIE MOŻNA SKASOWAC BLEDU
VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 26 July 2016, 17:56:29. Control Module Part Number: 4Z7 907 389 Component and/or Version: ABS/ESP allrad D36 Software Coding: 06355 Work Shop Code: WSC 12345 VCID: 09651E272021 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - -
NIE MOZNA SKASOWAC BLEDU. PODCZAS DIAGNOZY KOMPUTER PISZCZY ORAZ WYSKAKUJE IKONKA HAMULCOW ORAZ ZNIKA BLAD OD ZAWIESZENIA.
VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 26 July 2016, 17:57:48. Control Module Part Number: 4Z7 907 553 G1w Component and/or Version: - 2C1A1 D052 Software Coding: 25500 Work Shop Code: WSC 75795 VCID: F195D6C7A8B1 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 79-00 - Please Check Fault Codes
NIE MOZNA SKASOWAC BLEDU.
W samochodzie zostal wymieniony alternator oraz pasek klinowy główny. Może ktoś coś?? naprawde nie mam pojecia co sie dzieje oraz mam dość już tego samochodu. Wcześniej zdażało sie że tracił moc do 2800 obr/min. i tak teraz jest caly czas.
|