Prawdopodobnie mam końcówkę drążka do wymiany - luzu samego na sworzniu nie ma , ale padło przypuszczenie że jest poluzowanie na tym łączeniu gumowym , gdzie pręt gwintowany wchodzi w obudowę główki końcówki. Objawia się to tym , iż na zbieżności mechanik ruszając lewym kołem nie powodował ruchu koła prawego - potrzebował potrzebował mocniej szturchnąć koło , tak aby drugie zareagowało lekkim przesunięciem . Po tej wadliwej stronie siedzi lemforder z pierwszego montażu
, luzu na sworzniu nie ma , i raczej pada przypuszczenie na wykruszoną gumę w końcówce drążka .
Pozostają nam jeszcze ewentualnie "jabłka" które są wkręcone w listwę od maglownicy , tudzież łożysko koła . Aczkolwiek z pierwszych oględzin nie budzą one podejrzeń .
Mam okazję do kupienia końcówki meyle hd nowe - 2 szt. w cenie jednej , tylko jest małe "ale" - był one kupione do auta a6 c5 v8 4.2 l - i pytanie , czy to wszystko jest to samo gwint na drążku , i sworzeń który wchodzi w zwrotnice .
Czy może jest tak , że v8 4.2 l ma te końcówki wzmocnione , i wszystko jest pogrubione jakoś ?? Bo jeżeli pasuje , to bym sobie obydwie wymienił od razu po małych kosztach .
pozdrawiam Łukasz