.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.mar.2025 20:23:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 12:48:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
"prawie" identyczne:
B6 -> http://www.rezacze.pl/bilu/s6/04/zawias.jpg
B8 -> http://www.rezacze.pl/bilu/a6/galeria05/02.jpg

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 12:50:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2006 19:24:36
Posty: 63
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Passat B5 AFN + 11 + 0.230 + automat
piękne :D ,
dzieki za wszelkš pomoc i informacje :peace:

_________________
A6/C4 AEL Avant Q "Pampersbomber" :) - rozbity, sprzedany
Jeżdżę Paseratti ;) AFN pompa 11 0.230 i automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 13:35:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
maciu napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
maciu napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
RST napisał(a):
Bilu, tylko uœciœlenie: od 4.2 wogóle nie będš konstrukcyjnie pasowały czy efekt bedzie tragiczny ?


Przód będzie stał jak kołek i może nawet prześwit się podnieśc.


tu bym polemizował... eska jest posadzona sporo niżej od zwykłej C4
tak na prawde dopoki sie nie zalozy sprezyn z 4.2 do 2.5 albo ktos nie
znajdzie wagi obydwu silników to nie bedziemy wiedziec....


Tylko pytanie jak zachowają się sprężyny gdy zamiast 4.2 bedą dzwigać silnik 2,5.Wg mojego rozeznania nie bedzie to zbyt ciekawie wygladać.


znaczy się robiłeś taki lub podobny eksperyment?
to opisz, ciekawa sprawa


MAciu:Powiem tak.Nie było to A6 ani A8.Nieważne. Do auta o mniejszym silniku zamontowaliśmy sprężyny z modelu z dużo większą pojemnością.Konkretnie to do golfa III 2.0 wrzuciliśmy od VR6.
Efektem tego było to że bardzo mocno przód w 2.0 podniusł sie do góry.Koła staneły w układ litery V.
Najlepsze jest to że w VR6 ta wysokośc była normalna.A to działo się za sprawą ciężaru silnika.
Jeżeli 4.2 ma niższe sprężyny (a można to sprawdzić w katalogach) to być może efekt ten nie powstanie.Ale trzeba wziąść pod uwagę że to nie wysokość spręzyny ma największe znaczelnie tylko średnica pręta z jakiego jest zrobiona.
W 4.2 napewno bedzie grubsza niż nawet w S4 i przez to może się mocno utwardzić takie zawieszenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 15:06:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
4.2 to jest eska ;)

enyłej wszystko to teoretyzowanie bo nie wiadomo jak sie zachowa
ta spreżyna a że eska siedzi niżej niż seria to jasne

w etce np te same sprezyny i amorki są dla 2.0 jak i 2.5 jak i V6
drugie zestawienie to 2.2T i 4.2 razem - zapraszam na rysunek
407-10

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 15:21:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Wg moich kilku katalogów (nie Etka) spręzyny do AEL-a dedykowane są tylko do AEL-a.A od S-ek tylko do s-ek.

Fakt faktem że doputy kolega nie spróbuje to się nie dowie.
Być może uzyska zamierzany efekt i oby tak się stało.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 15:33:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
patrzyłem w setkę a nie A6 ale 2.5 to 2.5 ;)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 17:43:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2006 19:24:36
Posty: 63
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Passat B5 AFN + 11 + 0.230 + automat
patrzyłem w katalog i dla A6: V6 oraz 2,5 majš te same sprężyny a 2.2 t i 4.2 maja inne dla siebie konkretnie dedykowane, był to katalog warsztatu, ktory współpracuje z Fotš. A że mój mechanik ma tam podobno niezle układy ;) , zamówi i jak przyjdš fizycznie to porównamy i sprawdzimy różnice między nimi, zobaczymy jak wyjdzie to organoleptycznie :) o ile oczywiœcie jest tak jak mówi

Tak poza konkursem to nawet miedzy katalogami sa różnice bo w drugim dla s4 2.2 t i reszty poza s 4.2 sš te same sprężyny w co nie bylismy w stanie uwierzyć :D

_________________
A6/C4 AEL Avant Q "Pampersbomber" :) - rozbity, sprzedany
Jeżdżę Paseratti ;) AFN pompa 11 0.230 i automat


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: