.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 07:59:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2003 21:55:52 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Miki , z tymi diagnostami to nie tak ... poprostu ten sprzet dziala wedlug okreslonych zasad ... i jezeli auto ktore jest testowane ma zawieszenie inne niz seryjne to takie rzczy progrzam testujacy musi wiedziec ... charakterystyka takiego zawiszenia jest inna i jezeli test jest przeprowadzany dla standardowych amorkow to pozniej wychodzi ze gwinotowany i w pelni reguilowany Bilstein zaraz po zalozeniu ma 70 albo mniej procent ... bo sie okazuje ze tester nie zalozyl ze jak bujnie autko to nie odczyta rezonansu amorkow tylko gumy na ktorej autko stoi bo rezoznas amorkow wycichl zanim czuniki zaczely pomiar ... tak wiec ... testery pozostawiam fanom odwiedzania stacji diagnostycznych a na prawde to w kwestii amorkow to tylko wlasny tylek moze najpewniej rozpoznac czy amortki sa do wymiany .. przeciez kazdy z nas jezdzil juz autem w ktorym amorki byly zuzyte to wiadomo jak to sie zachowuje ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2003 22:12:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Pierwsza sprawa , zauwazylem ze jak sie ma sprezyny sportowe(czerwone tak jak ja) a amorki zwykle to auto sie inaczej zachowuje, buja sie bardziej niz przy zwyklych amorkach+sprezynach.
Druga sprawa, mielismy takiego klienta w serwisie ktory mial problemy z nowymi oponami(zorbil na nich 10tys i mial schody), jezdzil od stacji diagnostycznej, raz mial idealne ponad 75%, w innej mial 50%, gdyby roznica byla rzedu kilka procent to rozumiem ale roznica 20% albo wiecej to dziwne, wiec nie mozna tym urzadzeniom tak wierzyc.
Mam wątpliwosci co do wydruku ze stacji na ktorej wyszlo ze jest w granicach 70% i wiecej wiec niby OK

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2003 09:31:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Co pół roku sprawdzam amorki na tej samej maszynie. Po wymianie spezynek na -40mm tył faktycznie zaczął pracować inaczej. Po kilku tysiącach okazało się że tył do wymiany. Tester czywiście też to wskazał, tyle że ja odczułem to duzo wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: