Michal_Krakow napisał(a):
Witam! Mam ten sam problem!! wersja a6 2.5tdi 99r tylko ze quattro i mam wymienione miechy dalem za dwa 2500zl ale teraz silowniczki, te takie teleskopiki trzymaja mi na 30% a cena jednego 2000zl i chce zmienic na normlane zawieszenie ale w warsztacie powiedzieli mi ze w moim przypadku sie nie da bo nie ma mocowania na sprezyny i nie wiem co robic ? macie fotki malo pokazuja ale moze cos zobaczycie
http://www3.speedyshare.com/data/239330 ... C00065.JPGhttp://www9.speedyshare.com/data/596560 ... C00060.JPG http://www5.speedyshare.com/data/516579 ... C00061.JPG Prosze o pomoc!!
Kolego szanowny ,
Ile razy Ci pisałem co trzeba zrobić .
Ja też przerabiałem zmiane zawieszenia z pneumat na zwykłe i też mam quattro . Nawet mechanika Ci polecałem mojego który siedzi w temacie .
Niestety jest to Quattro a nie ośka i tutaj jest więcej roboty o około 20
minut
Chcesz przyjedz to Ci pokaże na swojej jak to wygłąda bo już tak przerobione mam od lipca tego roku
Sorki ale nikt za Ciebie tego nie zrobi , więc weż sie w garść i wymień tę zawieszenie a nie dumasz już parę miesięcy i nic z tego nie wynika .
Mam nadzieje iż troszkę przespieszyłem Ci mobilizację . Z krakowa do wrocławia masz niedalego więć w czym problem ?
Z kolegą RAVROS też pare maili powymienialiśmy ze zdjęciami co i jak zrobić lecz tak jak napisał ma napęd na jedną oś , a nie na dwie czyli quattro .
Jego zawieszenie różni się o tyle iz miech miał osobno i osobno amortyzator , my mamy inaczej czyli miech jest zamontowany na amortyzatorze czyli jest osadzony .
Idąc dalej zauważ Michał _kraków iż ze zdjęć jakie załączył kolega Ravros sprężyna jest obok amortyzatora i to właśnie ta różnica .
RECEPTA DLA CIEBIE :
kup ten zestaw na dwie strony :
http://moto.allegro.pl/item466804605_au ... fting.html czyli zapłacisz 250 zł , zyskujesz górne mocowania spręzynę i talerzyki .
następnie kupujesz nowe amorki tył Sachs lub Bilstein
następnie nowe odboje sachs , lemforder
następnie Twój mechanik wyciąga lagi pneumatu ( amor z miechem )
następnie odłącza i wmontowuję kompresor ( nawt po podbieciu VAGA nie pokazuje żadnego błęu i na fis-ie tęż nic się nie pali !!!!!!!!!
i już na koniec montuje posktęcane nowe amortyzatory ze sprżynami i odbojami o talerzykami .
i to tyle .
POZDRAWIAM