.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 08:20:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 21:44:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Zaraz mnie będą wyzywać od "druciarzy", ale przed założeniem amortyzatora, na dół kolumny trzeba włożyć podkładkę gumową gr. 2-3 mm i średnicy mniejszej o 1 mm niż amortyzator, wyciętą z dętki samochodowej (albo rolniczej). Cisza, spokój i zapominamy o luzach amortyzatora w kolumnie.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 16:52:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
wordeck napisał(a):
Zaraz mnie będą wyzywać od "druciarzy", ale przed założeniem amortyzatora, na dół kolumny trzeba włożyć podkładkę gumową gr. 2-3 mm i średnicy mniejszej o 1 mm niż amortyzator, wyciętą z dętki samochodowej (albo rolniczej). Cisza, spokój i zapominamy o luzach amortyzatora w kolumnie.

Pozdrawiam

Ja kilka dni temu wymieniałem zawieche i amorki też a KYB gazowe Excel G ale u mnie były pólokrągłe spody amorków a nie tak jak na zdjęciach kilka postó do tyłu izalałem olejem dość gęstym. Narazie cisza

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 09:53:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 22:33:57
Posty: 431
Lokalizacja: Dolny Śląsk DZA
wordeck napisał(a):
Zaraz mnie będą wyzywać od "druciarzy", ale przed założeniem amortyzatora, na dół kolumny trzeba włożyć podkładkę gumową gr. 2-3 mm i średnicy mniejszej o 1 mm niż amortyzator, wyciętą z dętki samochodowej (albo rolniczej). Cisza, spokój i zapominamy o luzach amortyzatora w kolumnie.


Właśnie przed chwilą oddałem swoją B4 do mechanika, z zamiarem zrobienia takiego samego "druciarstwa" i z niecierpliwością czekam na efekty :) W zawieszeniu oczywiście wszystko nowe (już nie pierwszy raz), łącznie z amortyzatorami, a stuka dalej. Zobaczymy czy to coś pomoże...

_________________
80 quattro 4.2 V8 ABZ BiTurbo 6 gang '92
S8 quattro 4.2 AHC manual '97
V8 quattro 4.2 ABH automat '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 23:49:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 22:33:57
Posty: 431
Lokalizacja: Dolny Śląsk DZA
No i się nie udało........ :/ Chyba już czas się poddać, bo moje walki niedługo przekroczą wartość auta :D

_________________
80 quattro 4.2 V8 ABZ BiTurbo 6 gang '92
S8 quattro 4.2 AHC manual '97
V8 quattro 4.2 ABH automat '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 13:41:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
kuba411vm napisał(a):
No i się nie udało........ :/ Chyba już czas się poddać, bo moje walki niedługo przekroczą wartość auta :D

Moja podpowiedź:
Miałem małe zderzonko i wymieniłem całe zawieche przód i tył. Ale nie wymieniłem tuleji na wachaczach po prawej stronie lewa był wymieniany cały wachacz. I zauważyłem że pierwsze kilometry cisza ale po 500km zaczeło stukać prawe koło coraz mocniej wraz z nabijaniem kilometrów. Sądzę że to tulej na wachaczu bo tylko one nie były zmienione.
Amorki dookoła zalane olejem

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 13:27:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 22:33:57
Posty: 431
Lokalizacja: Dolny Śląsk DZA
Wszelkie gumy w zawieszeniu, łącznie z tulejami na sankach, poduszki na amortyzatorach, amortyzatory, łączniki stabilizatorów mam wymienione i nic to nie pomogło.... Skończyły mi się już pomysły.
Jest to B4 2.8 q w praktycznie idealnym stanie, bezwypadkowe i z prawie niespotykanym wyposażeniem, a to stukanie powoduje, że jedzie się nim jak starym polonezem. Troszkę to denerwujące...

_________________
80 quattro 4.2 V8 ABZ BiTurbo 6 gang '92
S8 quattro 4.2 AHC manual '97
V8 quattro 4.2 ABH automat '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 14:08:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
kuba411vm napisał(a):
Wszelkie gumy w zawieszeniu, łącznie z tulejami na sankach, poduszki na amortyzatorach, amortyzatory, łączniki stabilizatorów mam wymienione i nic to nie pomogło.... Skończyły mi się już pomysły.
Jest to B4 2.8 q w praktycznie idealnym stanie, bezwypadkowe i z prawie niespotykanym wyposażeniem, a to stukanie powoduje, że jedzie się nim jak starym polonezem. Troszkę to denerwujące...

Moze pomoże to co koledzy pisali.
zrobiienie otworu w rurze od dołu i wkręcenie śruby gdzie się wkłada wkład amorka - może to amorki obijają się o rurę. Ja zalałem olejem

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: