.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 20:06:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wspomaganie problem a6 c4 avant quattro 1995
PostNapisane: 25.cze.2010 22:36:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
problem polega na tym ze na wolnych obrotach wspoma chodzi ok a jak sie doda gazu to się zacina i ciężko chodzi płyn wymieniłem przewody drożne moze ktoś ma jakiś pomysł?
proszę o pomoc w diagnozie.

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2010 23:14:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
może pasek ci się ślizga

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2010 07:54:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
pasek nie bo nowy ma ze 4 miechy stuków nie ma łozyska mcpersona wymieniłem nie dawno.

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2010 08:43:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Niestety, ale najprawdopodobniej wina leży w samej pompie.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2010 15:45:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
ale patrząc na logike to na wolnych wspomaga a na większych gdzie ciśnienie powinno być większe nie ? dziwaczne.ale ja mam same takie akcje dziś pekła mi nagrzewnica ALE ZABAWA Z WYCIĄGANIEM HAHAHA

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 20:19:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
doszedł nowy wątek mianowicie jak odkręce korek od płynu to w srodku bulgocze ale nie powietrze tylko płyn i z odkręconym korkiem prawie nie ma wspomagania ponaddto jak skręce koło max lewo lub prawo nie słychać zaworu przelewowego.mówi wam to coś?

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 21:52:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
A nie miałeś napisane na zbiorniczku aby go nigdy nie odkręcać na pracującym silniku?
Teraz będziesz już pamiętał :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2010 06:37:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
na zbiorniczku cos tam jest napisane ale po niemiecku.ale rozumiem ze nikt nie wie nic konkretnego?

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2010 14:54:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Chodzi o to że syf dostał się do pompy i zablokował zawór przelewowy. Teraz trzeba rozebrać oczyścić i zalać nowym płynem. Może ale nie musi pomóc sama wymiana płynu kilkukrotna. I na pracującym silniku nie wolno odkręcać korka bo dociska on filtr. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2010 17:10:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
jesli tym przelewowym jest ta sruba z dwoma dziurami na górze pompy to odkręciłem jest czysciutko jak lala gdzie jeszcze szukać a co do korka to rzeczywiście nie powinno się odkręcać zrozumiałem choć napis mówi only mineral fuel

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2010 14:23:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
mam tez pytanie w tej samej sprawie jak sie skręci na full w lewo lub w prawo i przytrzyma nie słychać tego typowego syczenie zawru przelewowego gdzie go szukać jak wygląda?

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: